Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@08:39:57 GMT

برگزاری لیگ مینی گلف برای نخستین بار

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۹۵۲۲

برگزاری لیگ مینی گلف برای نخستین بار

به گزارش خبرگزاری فارس، سید جلال عرفانیان، سرپرست هیئت گلف استان تهران در خصوص برنامه‌های پیش‌روی هیات گلف استان تهران، اظهار داشت: با همکاری فدراسیون گلف و برنامه‌ریزی‌های رئیس کمیته مینی‌گلف هیات استان تهران برای نخستین بار در کشور لیگ مینی گلف در دو بخش زنان و مردان به مناسبت هفته دفاع مقدس را در استان تهران برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این لیگ با حضور ۱۶ نفر در بخش زنان و ۱۶ نفر در بخش مردان برگزار می‌شود. این مسابقات از اول مهر ماه به میزبانی باشگاه مینی‌گلف مینیاتور انجام می‌گیرد. نفرات برتر نیز جوایزی دریافت خواهند کرد. برای نخستین بار قوانین مسابقات لیگ توسط کارشناسان این رشته تدوین شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه بیش از ظرفیت لیگ‌برتر شاهد استقبال و ثبت نام علاقه‌مندان به این رشته بودیم لیگ دسته یک نیز در دو بخش زنان و مردان برگزار می‌شود. چهار نفر نخست در لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود خواهند کرد  و ۴ نفره انتهای جدول در لیگ برتر، راهی لیگ دسته یک می‌شوند.

سرپرست هیات گلف استان تهران با اشاره به ویژگی‌های رشته مینی‌گلف یادآوری کرد: در زمان فعلی و با شیوع کرونا، مینی‌گلف از جمله رشته‌‌هایی است که خانواده‌ها و علاقه‌مندان می‌توانند در فضای باز و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به آن بپردازند. برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک مینی گلف نیز در راستای توسعه، گسترش و معرفی بیشتر این رشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استان تهران لیگ دسته یک مینی گلف لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دور جدید اردوی تیم ملی تراپ از امروز ۸ فروردین با دعوت از ۱۰ ورزشکار در تهران آغاز شد و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.   نریمان نیکخو، سرمربی تیم تراپ در این مرحله از اردو محمد بیرانوند، بابک یگانه، محمدحسین پرورش‌نیا، امیرحسین آقازاده، امیر محمدیان، اهورا منصوری و شایان فرودی در بخش آقایان و مرضیه پرورش نیا، شیوا فرح‌پور و الهه مقصودی در بخش بانوان را به اردو دعوت کرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب قدر در آبادان و خرمشهر
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • سلامت: فوتبالی نه ولی تراکتوری‌ام
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود