Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   امیر سرتیپ نجاتی مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس با تبریک چهل و یکمین  سالگرد دفاع مقدس و با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه‌ای مانند سرکشی هزار پایگاه مقاومت موجود در استان بصورت همزمان به خانواده‌های شهداصورت خواهد گرفت گفت: امسال در فضای مجازی با همکاری اموزش و پرورش برنامه‌هایی برای اشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید 

تجلیل از ۴ هزار پیشکسوت دفاع مقدس خراسان شمالی

او افزود:یکی از برنامه‌های خوب امسال این است که همزمان همه کتابخانه‌های کشورکتاب‌هایی در حوزه دفاع مقدس را بارگذاری می‌کنند تا علاقه‌مندان به هر کتابی که میخواهند دسترسی پیدا کنند.

او با اشاره به اینکه در استان کتابخانه ویژه دفاع مقدس با ۶ هزار نسخه کتاب داریم گفت: امسال فقط از مجموعه حفظ اثار از ۸ نسخه کتاب در حوزه دفاع مقدس رو نمایی خواهد شد که حفظ آثار سپاه و ارتش نیز در حال اماده سازی نسخه‌های دیگری هستند که در مجموع ۵۰ نسخه کتاب امسال رونمایی خواهد شد.

حسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان شمالی گفت:تجدید میثاق با شهدا و دیدار از ایثارگران و جانبازان دو برنامه در هفته دفاع مقدس امسال است.

حسینی گفت:همچنین تجلیل حضوری از ایثارگران از مهم‌ترین برنامه‌های استان است. او افزود:بیش از ده هزار نفر ایثارگر، و ۳۵ هزار نفر رزمنده شامل جانبازان و ازادگان در استان داریم که با توجه به اینکه بین دورترین نقاط از مناطق جنگی بودیم، اما بیشترین نیرو را نسبت به جمعیت استان به مناطق جنگی اعزام کردیم و این افتخار بزرگی برای استان است.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مديران خراسان شمالي الزامات تحقق شعار سال را فرا گرفتند

به گزارش روابط عمومی ، رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان شمالي در اين رابطه گفت: اين نشست علمي-تخصصي با حضور دكتر قاسمي، عضو هيات علمي دانشگاه و رييس مركز پژوهش هاي اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران، دكتر فولادگر عضو هيات علمي و رييس كميسيون ويژه جهش و رونق توليد مجلس دهم، دكتر شقاقي شهري عضو هيات علمي دانشكده اقتصاد دانشگاه خوارزمي برگزار شد. وي افزود: نامگذاري سال ۱۴۰۳ با شعار « جهش توليد با مشاركت مردم » و سال شروع برنامه هفتم توسعه نشان از اين دارد كه مقام معظم رهبري نگاه ويژه اي به فعال سازي ظرفيت هاي بالقوه و مغفول مانده مشاركت مردم در مديريت كلان و خرد اقتصاد كشور دارند. وي خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري در ابلاغ سياست‌هاي كلي برنامه هفتم توسعه نيز به موضوع پيشرفت همراه با عدالت و مردمي سازي اقتصاد به عنوان ۲ مولفه اصلي تاكيد داشتند. رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان شمالي تصريح كرد: اعتمادسازي، تقويت انگيزه هاي مردمي در قالب اعطاي سياست هاي تشويقي يكي ديگر از الزامات براي جهش توليد و مشاركت دادن مردم در اين باره است./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • اعزام ۲ بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • بیشترین خسارت سیلاب در چهار شهرستان خراسان جنوبی گزارش شد
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • قدردانی روحانیون اهل‌تسنن خراسان‌شمالی از دفاع مشروع سپاه
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در خراسان شمالی / ارتفاعات شاهجهان سفید پوش شد
  • مديران خراسان شمالي الزامات تحقق شعار سال را فرا گرفتند