Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: پاکدستی، تجربه کاری بالا، ارتباط و تعامل بسیار خوب با کارکنان شهرداری و مدیران شهرستانی، مهمترین دلایل اعضای شورا، در انتخاب مهدی خلیلی به عنوان شهردار بندرانزلی بود.

شعبان جعفری جفرودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۱۰ نفر نامزد تصدی شهرداری انزلی بودند که سه نفر از آنها انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اینکه از هفت نامزد حاضر حقی ضایع نشود، این افراد در دو روز برنامه‌های خود در جلسات غیر علنی شورای اسلامی شهر به اعضا ارائه کردند که به صورت زنده از صفحه اجتماعی شورا برای شهروندان پخش شد.

وی افزود: دهمین جلسه شورای اسلامی شهر انزلی با محوریت انتخاب شهردار این شهر روز پنج شنبه ۲۵ شهریورماه با حضور بابک شکوهی راد معاون عمرانی فرماندار انزلی در محل شورا طی دو مرحله برگزار شد که هر کدام از اعضا به دو نفر از هفت گزینه شهرداری انزلی رأی دادند؛ در مرحله اول مجید کیاورز یک رأی، محمد انام‌پور یک رأی، مصطفی مرتضوی یک رأی، امیر احمدی‌فرد دو رأی، رضا رسولی سه رأی و مهدی خلیلی پنج رأی کسب کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی ادامه داد: اعضای شورا، برای انتخاب شهردار از بین دو گزینه رضا رسولی و مهدی خلیلی که بیشترین رأی را کسب کرده بودند. دوباره اقدام به رأی گیری کردند. که در نهایت مهدی خلیلی با کسب هفت رأی قاطع، به عنوان شهردار بندرانزلی انتخاب شد.

جعفری تصریح کرد: از نظر من، همه نامزدهای تصدی شهرداری انزلی که برنامه‌های خود را ارائه کردند. رزومه خوبی داشتند اما با توجه به اینکه مهدی خلیلی از کارمندان با سابقه شهرداری انزلی بوده و دو دوره نیز مسئولیت سرپرستی این نهاد را بر عهده داشته است اعضای شورای اسلامی شهر به این نتیجه رسیدند که وی به دلیل داشتن تجارب خوب در واحد درآمد، می‌تواند وضعیت مالی و اقتصادی نامناسب شهرداری را بهبود ببخشد.

وی پاک دستی، تجربه کاری بالا، ارتباط و تعامل خوب با کارکنان شهرداری و مدیران شهرستانی را از دلایل مهم انتخاب مهدی خلیلی به عنوان شهردار انزلی دانست و افزود: خلیلی از ظرفیت کاری بسیار خوبی در شهرداری برخوردار بوده و انسانی صادق است که امیدواریم در جهت رشد و توسعه شهر از نقطه نظرات کارشناسان و صاحب نظران، کارکنان شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان به خوبی بهره ببرد.

گفتنی است مهدی خلیلی متولد ۱۳۵۳ در بندرانزلی و دارای تحصیلات کارشناس ارشد مدیریت دولتی است. رئیس کارگزینی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری، شهردار ناحیه غازیان، رئیس درآمد، دو دوره سرپرست شهرداری بندرانزلی از سوابق کاری خلیلی است.

کد خبر 522750

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر انزلی انتخاب شهردار شورای شهر بندرانزلی رئیس شورای شهر بندرانزلی شهرداری بندرانزلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر شهرداری انزلی اعضای شورا مهدی خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها

دریافت 39 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6087031

دیگر خبرها

  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
  • پیوند مدفوع می تواند علائم حرکتی در پارکینسون را بهبود بخشد
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است