Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا در چارچوب هفته پنجم لالیگا اسپانیا، میزبان گرانادا بود که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
به گزارش آریا، در شبی که گرانادا دقیقه 2 نیوکمپ را در سکوت فرو برد، کار از همان ابتدا برای بارسلونا دشوار شد. تیم کومان احتمالا یکی از پُر سانترترین بازی های تاریخ باشگاه را انجام داد، یکی از این سانترها در نهایت مثمر ثمر واقع شد و رونالد آرائوخو توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دروازه کاتالان‌ها خیلی زود باز شد و این نتیجه تا آخرین دقایق بازی پا برجا بود تا اینکه رونالد آرائوخو توانست گل تساوی را برای بارسا به ثمر برساند. این نتیجه در شرایطی که در روزهای اخیر شایعاتی در مورد کنار گذاشتن رونالد کومان به گوش می‌رسید، شرایط را برای این مربی هلندی دشوارتر خواهد کرد.
گرانادا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در یک رفت و برگشت در گوشه محوطه جریمه بارسا به اسکودرو رسید و ارسال او به تیر دوم را دومینگوس دوارته با ضربه سر تبدیل به گل اول بازی کرد. بعد از این گل بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد اما پس از آن بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین روند ادامه داشت اما برتری کاتالان ها به موقعیت خاصی منجر نمی شد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را بارسلونا بهتر آغاز کرد و باز هم بازیکنان این تیم بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع منسجم گرانادا، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در ادامه بازی متعادل تر شد؛ هرچند باز هم این تیم میزبان بود که بیشتر بر بازی تسلط داشت ولی این برتری به این ایجاد فرصت گلزنی منجر نمی شد.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، فشار حملات بازیکنان بارسا بیشتر می شد و سرانجام در دقیقه 90 بود که رونالد آرائوخو گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند. روی یک حمله همه جانبه از بازیکنان بارسا بود که ارسال گاوی به دهانه دروازه را آرائوخو با ضربه سر تبدیل به گل کرد و کار را به تساوی کشید. در دقایق پایانی بازیکنان بارسا تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما این تلاش ثمری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.  
بارسلونا در جریان تساوی خانگی مقابل گرانادا، رکورد عجیبی در سانتر کردن به جا گذاشت. در شبی که گرانادا با گلی زودهنگام در نیوکمپ پیش افتاده بود، شاگردان رونالد کومان 54 بار توپ را به روی دروازه حریف ارسال کردند. حداقل از فصل 2005/06 تاکنون، این دومین آمار پرتعداد سانتر در یک بازی بارسلونا محسوب می شود؛ رکورد 55 سانتر در بازی مقابل مالاگا و در نوامبر سال 2016 برای این تیم ثبت شده است. اگرچه در نهایت جوینده یابنده بود و روی یکی از همین ارسال ها، رونالد آرائوخوی پیش تاخته، گل تساوی بارسلونا را به ثمر رساند.
رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی گفت:
یک شروع بد، بازی را دشوار کرد، آن هم مقابل حریفی که از دقیقه 2 شروع به وقت کشی کرد. باید به نگرش تیم توجه ویژه ای کنیم. آرائوخو؟ خارق العاده و یک بازیکن حرفه ای عالی. در تیم به او شدیدا احتیاج داریم، مخصوصا در چنین شرایطی. با تغییراتی که همراه با دی یونگ، پیکه و آرائوخو ایجاد کردیم، توانستیم به گل تساوی برسیم. باید از نگرش تیم برای رسیدن به گل تساوی تقدیر کنیم. همیشه باید به سبک خودتان بازی کنید اما اگر شرایط بازی طوری پیش رفت که تغییر لازم شد، باید این کار را انجام دهید و به نظرم خوب هم این کار را انجام دادیم.
گرانادا از دقیقه 2 شروع کرد به وقت کشی؛ چه در ضربات شروع مجدد و چه در مصدومیت ها، داور هم تنها 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد! به خاطر این مسائل زمان زیادی از دست دادیم. هواداران از نتیجه ناراضی هستند اما فکر نمی کنم از مبارزه ای که تیم به نمایش گذاشت، ناراضی باشند. جایگاه من در خطر است؟ در مورد آینده صحبت نمی کنم. با امکاناتی که در دسترس داشتیم، بهترین عملکرد را داشتیم و با کمی شانس، می توانستیم پیروز شویم.
بارسلونای امروز، بارسلونای 8 سال قبل نیست. ترکیب پایه ما 3-3-4 است و نیمه اول هم چنین سیستمی داشتیم. پس از آن، با تعویض لوک دی یونگ سیستم را تغییر دادیم چون به دنبال گلزنی بودیم. برای پیروزی در این بازی تمام تلاشمان را انجام دادیم. به لیست بازیکنان ما نگاه کنید، می خواهید چه کار کنید؟ تیکی تاکا بازی کنید؟ ما کاری که باید انجام می دادیم را انجام دادیم. در ابتدا با سیستم 3-3-4 بازی کردیم اما در پست وینگر فاقد سرعت هستیم. با بازگشت دمبله و فاتی این فاکتور را خواهیم داشت. اگر منظورم را متوجه نمی شوید، عذر می خواهم، تقصیر من است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا گرانادا بازیکنان بارسا رونالد آرائوخو گل تساوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته سی‌ودوم لالیگا امشب دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به میزبانی رئال مادرید برگزار خواهد شد که با ۷۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد. این در حالی است که بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

دو تیم با ترکیب زیر به میدان خواهند رفت:

رئال مادرید

دروازه‌بان: لونین
مدافعان: کاماوینگا، شوامنی، رودیگر، وازکز
هافبک‌ها: کروس، مودریچ، والورده و بلینگام
خط حمله: رودریگو، وینیسیوس

بارسلونا

دروازه‌بان: تراشتگن
مدافعان: کانسلو، کوبارسی، آرائوخو و کُنده
هافبک‌ها: کریستنسن، گوندوغان و فرانکی دِیونگ
خط حمله: رافینیا، لامینه یامال، لواندوفسکی

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898052

دیگر خبرها

  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت
  • نگرانی جدی بارسا: چمن برنابئو افتضاح است!