Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی چمران روز سه شنبه پیش از آغاز جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: هر کسی که مسئولیتی دارد، وظیفه شرعی، عرفی و قانونی وی است که تا آخرین لحظه به کار خود ادامه دهد.

وی یادآورشد: اینگونه نمی شود فعالیت داشت که چون ۶ ماه دیگر بناست تغییراتی ایجاد شود، از هم اکنون کارها پیش نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران با بیان اینکه انتصابات در شهرداری تهران با تاخیر مواجه نیست، اظهار داشت: انتصابات نیاز به مطالعه و بررسی دارد و دیر نشده است، در دولت نیز همین روند ادامه دارد، نگران نباشید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به موضوع بیانیه حزب اتحاد ملت در واکنش به عملکرد شورای شهر گفت: کاش این اظهار نگرانی را چهار سال قبل داشت، ما سعی نمی کنیم که خلاف گذشته، مسائل را گردن دوره قبل بیندازیم.

وی در خصوص بحث جابجایی بانوان در سمت های مختلف شهرداری، به معاونت بانوان این نهاد، خاطرنشان کرد: چنین موضوعی نبوده است و صحت ندارد.

چمران در خصوص دستور جلسه امروز شورای شهر مبنی بر کاهش مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی نیز گفت: مطالعات مفصلی در معاونت شهرسازی شهرداری برای کاهش این زمان انجام شده است و امروز با عنوان ۲ فوریت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد تا در صورت تصویب، در مسیر انجام قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باید روند صدور پروانه ساختمانی در معاونت شهرسازی و شورا رصد شود و اگر در جایی زمانی بیجا تلف شد، گزارش بگیریم و به آن رسیدگی کنیم.

وی با اشاره به مسئولیت دفاتر خدمات الکترونیک اضافه کرد: بخشی از کارها علاوه بر دفاتر خدمات الکترونیک، باید در خود شهرداری و مناطق پیگیری شود، ما گلوگاه های بسیاری داریم که از آن جمله می توان به دفاتر خدمات الکترونیک، شهرداری و نظام مهندسی اشاره کرد.

چمران افزود: با پیگیری های انجام شده، مساله مربوط به نظام مهندسی به طریقی حل شد و برنامه ریزی کرده ایم تا تمامی پیگیری ها و اقدامات به صورت همزمان انجام شود تا در عمل مدت زمان صدور پروانه کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی تهران موضوع دیگر در دستور کار را، بررسی نبود راهنما در شهرداری برای هدایت مردم به بخش های درست خواند و گفت: مردم وقتی برای گرفتن پروانه می روند، در دفاتر خدمات راهنمایی می شوند اما در شهرداری نمی دانند چه کاری را ابتدا انجام دهند، پیشنهاد ما این است که دفتر خدمات راهنمایی ایجاد شود تا مردم آسانتر مسیر انجام کار خود را پیدا کنند.

برچسب‌ها شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران مهدی چمران چمران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران مهدی چمران چمران شورای اسلامی شهر تهران دفاتر خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علیرغم تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علیرغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نماهای شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقان نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • حکایت تاکسی برقی تهران !