Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:35:07 GMT

پوچتینو توسط مالک قطری تهدید به اخراج شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۰۵۵۵

پوچتینو توسط مالک قطری تهدید به اخراج شد

مائوریتسیو پوچتینوی ۴۹‌ ساله سرمربی تیم فوتبال پاریسن ژرمن پس از تعویض مسی هجمه های زیادی را متحمل شده و حالا هم توسط مالک قطری تهدید به اخراج شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو شب پیش تیم فوتبال پاریسن ژرمن از هفته‌ی ششم لیگ فرانسه مقابل لیون به میدان رفت و با برتری سخت دو بر یک توانست سه امتیاز را بگیرد و با ۱۸ امتیاز کامل صدرنشین باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که پس از بازی، این پیروزی را تحت الشعاع قرار داده تعویض بی دلیل لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی این تیم توسط پوچتینو بود که بدون اطلاع لئو انجام شد و او را بشدت ناراحت کرد.

موضوع به قدری بزرگ جلوه پیدا کرد و در رسانه‌ها بازتاب داده شد غیر قابل تصور و عجیب و غریب بود. او حتی با پووچ دست هم نداد.

این در حالی بود که لیونل مسی مقابل لیون نخستین دیدار خانگی خود برای پاریسن‌ژرمن را تجربه می‌کرد و یک بار هم از روی ضربه ایستگاهی تیرک دروازه حریف را به لرزه در آورد اما مائوریسیو پوچتینو تصمیم گرفت ستاره آرژانتینی را تعویض کند.

این تصمیم عجیب، مسی و بسیاری از کاربران رسانه‌های مجازی را شوکه کرد. پس از این اتفاق، خلیفه حمد آل ثانی، از مدیران پی‌اس‌جی با انتشار توئیتی تهدید آمیز به این تعویض واکنش نشان داد:

"لندن شهر زیبایی است… تو این را خوب می‌دانی.."

به نظر می‌رسد این حرکت پوچتینو که همه ی مسئولان پاریس و البته لیونل مسی را بشدت عصبانی کرده، طبعات سنگینی برای وی به همراه داشته باشد و حتی تا مرز قطع همکاری هم کشیده شود

کد خبر 523605

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیونل مسی تیم فوتبال پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو فرانسه فوتبال اروپا بازیکن فوتبال قطر نفت دلار لوشامپیونه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس