Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در زندان مرکزی شیراز، زمینه آزادی ۲۵ نفر از زندانیان مشمول مرخصی پایان حبس را فراهم و با اعطای تسهیلات قضایی اشتغال به کار ۴۳ نفر از زندانیان و مرخصی موردی به ۲۰ نفر از زندانیان موافقت کرد.

خبرگزاری میزان - در راستای بازدید مستمر مسئولان قضایی از زندان‌های استان فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در زندان مرکزی شیراز ضمن دیدار با مددجویان اندرزگاه قرآن و عترت این زندان، زمینه آزادی ۲۵ نفر از زندانیان مشمول مرخصی پایان حبس را فراهم و با اعطای تسهیلات قضایی اشتغال به کار ۴۳ نفر از زندانیان و مرخصی موردی به ۲۰ نفر از زندانیان موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی با بیان اینکه هدف از اِعمال مجازات زندان اصلاح مجرمان و بازگشت سالم آنان به جامعه است گفت: با دیدار‌های مستمر از زندان‌ها و ملاقات قضات با زندانیان می‌توان آن دسته از زندانیانی که فرایند اصلاح آنان تکمیل شده و مطابق قانون ظرفیت استفاده از تسهیلات را دارند شناسایی و زمینه آزادی آنان را فراهم ساخت.

وی با تأکید بر اینکه قضات باید وضعیت زندانیان مالی و بلاتکلیف را در اولویت کاری خود قرار دهند گفت: با ملاقات‌های چهره به چهره و بررسی پرونده‌های قضایی زندانیان توسط قضات بخش عمده‌ای از زندانیان واجد شرایط می‌توانند از تسهیلات قانونی بهره‌مند شده و به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: تأمین امنیت جامعه و برخورد قاطع با مجرمان جرائم مهم منافاتی با اعطای تسهیلات به مجرمان جرائم خرد و سبک ندارد و رعایت این سازکار تأکید شده از سوی ریاست قوه قضاییه می‌تواند رأفت و عطوفت اسلامی را در زندان‌های کشور توسعه بخشد.

اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندان‌های فارس نیز در حاشیه این دیدار در راستای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها خواستار اعطای تسهیلات اشتغال به کار زندانیان شد و تصریح کرد: با توجه به نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی استان به نیروی کار می‌توان با انعقاد قرارداد زمینه اشتغال تعداد زیادی از زندانیان را در سطح استان فراهم کرد تا هدفگذاری سازمان زندان‌های کشور در خصوص اشتغال ۸۰ درصدی زندانیان محقق شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان فارس بازدید از زندان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان فارس بازدید از زندان رئیس کل دادگستری استان فارس نفر از زندانیان اعطای تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی همزمان با ماه میهمانی خدا و میلاد سبط نبی مکرم اسلام علیهم السلام، خانواده مرحوم دکتر مهدی احمدی صالح با حضور در انجمن حمایت از زندانیان مراغه، هزینه مراسم سالگرد پدر را صرف آزادی زندانیان کرد.

این خانواده خیّر با پرداخت ۸۰ میلیون تومان، سبب ساز آزادی ۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از زندان شد.

اعطای هزینه‌ مراسم های ترحیم برای کارهای خیر، به یک سنت حسنه در شهر‌های جنوب استان تبدیل شده است.

لازم به ذکر است: خانواده‌ها برای مشارکت در سنّت خیرخواهانه آزادی زندانیان باید به واحد مددکاری زندان مراغه یا انجمن‌های حمایت از زندانیان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه