Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رنجبرپور، سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با بیان این که پلیس شبانه روزی و تمام قد درخدمت مردم استان است، گفت: تدابیر خوب و موثری از سوی فرمانده انتظامی استان برای مقابله با سرقت و جرایم درنظر گرفته شده که طرح های بیست و چهار ساعته و جمع آوری معتادان متجاهر از جمله آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: راه اندازی کمپ ماده شانزده نیز در کاهش سرقت ها تاثیرگذار خواهد بود.

سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی البرز گفت: در این بین انتظار می رود سایر دستگاه ها نیز در این زمینه پای کار بیایند و کمک کار باشند.

او افزود: هرکسی که امنیت و آرامش مردم را از طریق عربده کشی و قدرت نمایی برهم بزند روی خط قرمز پلیس قرار گرفته است و به شدت مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

سرهنگ رنجبرپور با بیان این که هیچ یک از اراذل نمی توانند برابر مردم و پلیس قدرت نمایی کنند، گفت: شهروندان تا حد ممکن برای برقراری نظم و امنیت به ما کمک کنند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رشت از پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه انتظامی لاکان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی امروز، ۶ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند، به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و گفت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان