Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:29:47 GMT

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن کنار گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۰۹۰۶

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن کنار گذاشته شد

سرمربیان تیم‌های ملی والیبال مردان و زنان ژاپن تز سوی اتحادیه والیبال این کشور، کنار گذاشته شدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، اتحادیه والیبال ژاپن اعلام کرد که یوئیچی ناکاگائیچی، سرمربی تیم ملی والیبال این کشور در پایان ماه جاری میلادی از پست خود کنار گذاشته می‌شود.  

با تصمیم اتحادیه والیبال ژاپن، یوئیچی ناکاگائیچی و همچنین «کومی ناکادا» سرمربی تیم ملی زنان این کشور از سمت خود برکنار می‌شوند و این دو تیم با سرمربیان جدید برای حضور در المپیک 2024 پاریس آماده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سرمربیان جدید تیم‌های ملی مردان و زنان ژاپن تا اواسط ماه اکتبر (اواخر مهر ماه 1400) معرفی می‌شوند.

 

 

تیم ملی ژاپن در المپیک 2020 در جایگاه هفتم قرار گرفت و در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست 3 بر صفر مقابل ایران، نایب قهرمان شد.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان نسبت به صعود ۳ تیم فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام‌ ملت‌های آسیا - ۲۰۲۳؛ زور چین به تاجیکستان نرسید ضیافت پنالتی‌ها را تاجیکستان از امارات برد/ شگفتی‌سازی فارسی زبان‌ها ادامه دارد

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • استفاده از ظرفیت اتحادیه آیورا در توانمندسازی زنان
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای عضو آیورا