Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: برای آشنایی نسل جوان می‌توانیم تصویر شهدا را در کنار آثار تاریخی در معرض دید قرار دهیم و از رشادت‌های آنها تولید محتوا در قالب کتاب، شعر، فیلم، آثار تجسمی، نمادها و المان‌ها کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اصفهان، سردار سرتیپ دوم مجتبی فدا صبح امروز در آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان اظهار داشت: یک ‌ششم شهدای دانش‌آموز و یک پنجم شهدای روحانی و یک چهارم شهدای ورزشکار مربوط به استان اصفهان  هستند همچنین یک سوم از فرماندهان و بزرگان و عزیزان و دلیران و سرداران متعلق به استان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای ترویج فرهنگ و آشنایی نسل جوان می‌توانیم تصویر این بزرگان را در کنار آثار تاریخی و قدیمی مانند میدان امام(ره)، مسجد شیخ لطف‌الله در معرض دید قرار دهیم و از رشادت‌ها و دلیری‌های این بزرگمردان تولید محتوا در قالب کتاب، شعر، فیلم، آثار تجسمی، نمادها و المان‌ها کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به مسئولیت بزرگ امروز ما بیان کرد: اگر امروز اربعین و عاشورا و حرکت امام حسین(ع) زنده است، نسلی این را نفر به نفر و هیئت به هیئت منتقل کردند و به برکت عاشورا و الگو گرفتن از حرکت امام حسین(ع) و یاران باوفایشان، دفاع مقدس را رقم زدند.

وی ادامه داد: بنیاد حفظ و نشر ارزش‌ها، بنیاد شهید، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران و دیگر دستگاه‌ها کارکرد خود را در دفاع مقدس بازگویی کنند تا به نسل بعد منتقل و این آثار را ماندگار کنند.

فدا تصریح کرد: با هماهنگی شورای تبلیغات استان کنگره‌ها و بزرگداشت سرداران، حدود 23 هزار شهید استان سالانه برگزار می‌شود. نشر و بازگویی خاطرات و دست‌نوشته‌ها و وصیت‌نامه‌های شهیدان از عملکرد دستگاه‌ها است و بخشی نیز در قالب خدمات به مردم استان کار کنیم تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

سردار فدا: ‌با هماهنگی سپاه ولی عصر (عج) نیازمندی‌های‌ استان خوزستان را احصا کردیمسردار فدا: با بی کفایتی، بی تعهدی و سوء مدیریت مواجه هستیمسردار فدا: انتخابات پیش رو بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

وی با اشاره به نمونه‌هایی از خدمت به مردم گفت: به نیت 24 هزار شهید استان، 240 هزار اصله نهال برای توسعه فضای سبز در سطح استان، 24 هزار دست جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت و نیازمند، ساخت 2 هزار و 400 مسکن برای محرومان،24  هزار شغل برای جوانان نیازمند اشتغال ایجاد کنیم و به اینگونه به مردم خدمات ارائه دهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: این اقدامات را به تاسی از امام راحل که شخصیتی مردمی بود و همواره به فکر درد و رنج مردم بود، انجام دهید و همه‌ ظرفیت‌های کشور و استان‌ها را برای انقلاب و مردم به‌‌کار گرفتند و امیدواریم روحیه‌ای جهادی در حل مشکل مردم و حول تفکرات امام شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تمامی مردم اعم از افرادی که حضور در جبهه ها را درک کردند و زنان و مردان و دستگاه‌های مختلف انتظار داریم برای تاثیرگذاری و انتقال پیام‌های انقلاب اسلامی و همچنین با کمک نسل جوان، دانش‌آموز و دانشجویان در تحقق گام دوم انقلاب همت کنند. نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور و وطن امانتی است که شهدا با خون خود در اختیار ما قرار دادند و باید این امانت را به سرانجام مقصود برسانیم.

انتهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اصفهان فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مرکز مستقل بسیج اروندکنار امروز در آیینی آغاز به کار کرد و نخستین فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان معرفی شد. 
اروندکنار پیش از این پایگاه بسیج داشت.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه اقدام به موقع و رشادتمندانه نیرو‌های مسلح به ویژه هوافضای سپاه پاسداران موجب خرسندی ملت ایران شد گفت: امروز دغدغه‌ی بسیاری از مردم در گوشه و کنار دنیا اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین است که در عصر کنونی و دنیای مدعی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
سردار حسن شاهوارپور با اشاره به اینکه ریاکاران اروپایی و آمریکایی مسبب اصلی جنایات بر علیه مردم غزه هستند افزود: ۶ ماه است که ملت فلسطین زیر بمب و خمپاره به شهادت می‌رسند و هیچ کدام از دولت‌های اروپایی آن را محکوم نکرده اند.
وی  با بیان اینکه رژیم جعلی و صهیونیستی بلاخره نابود می شود و محکوم به فروپاشی است ادامه داد: مردم فلسطین سالهاست که مقاومت می کنند و پیروز میدان خواهند بود.
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان همچنین به نگرانی مسلمان و غیر مسلمانان و حمایت آنان از مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز همه آزادی خواهان دنیا طرفدار مظلومیت فلسطین هستند چرا که مردم مظلوم نوار غزه سالهاست برای احقاق حقوق خود در حال مقاومت هستند.
او افزود: ما در جبهه مقاومت همچنان در مقابل تجاوزات اسکتبار جهانی ایستاده ایم همانگونه که ۸ سال دفاع مقدس مقابل بعثی‌ها ایستادگی کردیم چرا که مردم نیز پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند.
سردار شاهوار پور در ادامه اروندکنار را پیشانی مرز‌های آبی و خشکی کشور دانست و گفت: اروندکنار آخرین پایگاه زمینی ما در منطقه جنوب غرب هست که مردمی مرزدار و ولایتمدار دارد و ما باید به این منطقه رونق دهیم و فضای اشتغال بیشتری فراهم شود، اینجا منطقه ای پر از نعمت‌های خدادادی است که باید سازوکار حاکمیتی در این منطقه فعال شود تا شاهد مهاجرت مردم نباشیم.
در پایان این مراسم سروان سید محمدحسین معمر، به عنوان فرمانده مرکز بسیج اروندکنار معرفی شد.
او سابقه ۲۰ ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان بوده است.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • استفاده از هنر قدیمی ژاپنی برای طراحی مواد پیشرفته نانویی
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد
  • تنها پل قدیمی تهران با سازه آجری
  • آتش سوزی گسترده ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله/ عکس
  • بازارهای تاریخی، ظرفیتی نهفته در کوچه پس کوچه‌های شهر