Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا فلاحی صبح سه شنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان پیشکسوت خراسان‌جنوبی اظهار کرد: سوگواره شعر دفاع مقدس در شهرستان سرایان و برپایی کارگاه‌های نمایش نامه نویسی با موضوع ایام دفاع مقدس و پخش برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس از طریق رسانه‌ها در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: از دیگر اقداماتی که ما در خراسان‌جنوبی پیگیری می‌کنیم، فعال کردن دفاتر بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان‌های خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی در زمینه باغ موزه دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی نیز گفت: از ۳۲ هکتار زمین که برای این امر اختصاص یافته در ۱۸.۵ هکتار نمی‌توانیم ساخت و ساز داشته باشیم چون بر روی کسل قرار دارد و تنها برای فضای سبز مناسب است.

وی اظهار کرد: در ۹.۵ هکتار نیز تنها می‌توانیم ابنیه رو باز بسازیم و تنها در حدود ۴ هکتار خود موزه و تالارهای آن ساخته خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی گفت: در مورد اعتبارات پارک موزه دفاع مقدس نیز ۳.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، سه میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان از محل اعتبارات توازن برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

فلاحی با بیان اینکه مسائل مربوط به مناقصه فاز یک این پروژه در حال پیگیری است، اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی ۱۴۷ شهید گمنام در ۵۸ نقطه به خاک سپرده شده‌اند که کار ساخت یادمان بر مزار این شهدای عزیز در حال پیگیری است.

وی در زمینه دانشنامه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در راستای این دانشنامه نیز هزار و ۸۶۰ مدخل شناسایی شده و ۸۰ مقاله نوشته شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی گفت: ما قادر هستیم که در خراسان‌جنوبی سالانه ۶۰ کنار موضوعات مختلف دفاع مقدس تولید و چاپ کنیم و البته چاپ این کتاب نیاز به حمایت مالی نیز دارد.

کد خبر 5309795

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس هفته دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا اربعین 1400 بوشهر واکسیناسیون کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی گرگان مجلس شورای اسلامی اردبیل ایلام دفاع مقدس خراسان جنوبی خراسان جنوبی دفاع مقدس حفظ آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی