Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی صبح سه شنبه در مراسم تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، پایمردی‌ها، استقامت و جان فشانی فرزندان این آب و خاک است، اظهار داشت: در دفاع مقدس عده‌ای در کسوت رزمنده در جبهه حق علیه باطل در برابر دشمن تمام مسلح وارد میدان شدند و عده‌ای از زنان و مردان نیز در بخش پشتیبانی از دفاع مقدس حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دفاع مقدس همه مردم شریک بودند و این جنگ به دست مردم اداره شد و پیروزی به دست آمد.

وی گفت: دو سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که دولت کاملاً مستقر نشده بود، نیروهای مسلح شکل نگرفته و انسجام لازم را نداشتند، تحریم‌های استکبار علیه مردم و انقلاب اسلامی وضع شده، بعضی دولت‌های مزدور امنیت کشور را مختل کرده بودند و عدم وجود تجهیزات نظامی وارد جنگی نابرابر با دنیای استکبار به نمایندگی صدام ملعون شدیم.

استاندار فارس با بیان اینکه جمهوری اسلامی با رهبری امام راحل و با رشادت رزمندگانی که خداباور، ولایت پذیر و مردمی بودند بدون ادعا، تحت عنوان بسیج در کنار نیروهای مسلح و اقشار مختلف از کیان دین و ملت دفاع کردند و افتخار همیشگی را برای ملت ایران به دست آوردند.

رحیمی تصریح کرد: دفاع مقدس تنها جنگی بود که وجبی از خاک را به دشمن ندادیم و تجارب بسیار ارزشمندی برای کشور و اعتلای ملت به دست بیاوریم و امروز این تجارب را به کار می‌گیریم.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: رزمندگان دفاع مقدس ویژگی‌های بارزی داشتند و امروز هم این خصوصیات در میان وفاداران به نظام و انقلاب و رهبری وجود دارد؛ این ویژگی‌ها عبارت بودند از اینکه همه خود را تحت فرمان رهبر مقتدر انقلاب می‌دانستند؛ ولایت پذیری اصل مسلم آن‌ها بود و خداباوری، شهادت پذیری، مردمی بودن، آرمان گرایی و شجاعت از دیگر خصوصیات آن‌ها بود.

وی گفت: امروز هم باید همین روحیه و آرمان‌ها را باید پیگیری کنیم که بتوانیم بر مشکلات جامعه فایق شویم و با انسجام، همدلی و تکیه بر ظرفیت داخلی و استفاده از فرصت‌های بین المللی بتوانیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم.‌

استاندار فارس تاکید کرد: دولت مردمی با تاکید بر استفاده از توان داخلی به سمت برنامه ریزی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و توسعه کشور درحال حرکت است.

کد خبر 5309846

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی عنایت الله رحیمی شیراز ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا اربعین 1400 بوشهر واکسیناسیون کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی گرگان مجلس شورای اسلامی اردبیل دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناظمی: عملیات سپاه آسیب‌پذیری اسرائیل را به نمایش گذاشت

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در پیامی به مناسبت پاسخ ایران به جنایت اسرائیل، تاکید کرد که هماهنگی‌های انجام شده میان میدان و دیپلماسی خارجی موثر واقع گردیده بود و جلوه‌های پیروزمندی را صد چندان کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در پیامی با اشاره به  پاسخ موشکی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، تاکید کرد که هماهنگی‌های انجام شده میان میدان و دیپلماسی خارجی موثر واقع گردیده بود و جلوه‌های پیروزمندی را صد چندان کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

عملیات پیروزمندانه ایران اسلامی علیه مواضع نظامی اسرائیل غاصب، موجی از شادمانی ،غرور و افتخار به همراه داشت.

ملت بزرگ ایران که خشم فروخفته از ددمنشیی‌های رژیم صهیونیستی در سینه داشت، خودجوش به خیابان‌ها آمد تا از فرزندان دلیر  و ازخود گذشته خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و  رهبر فرزانه  تشکر کنند.

این عملیات که در نوع خود بی‌نظیر بود با دقت هرچه تمام‌تر اهداف نظامی اسرائیل غاصب را مورد هدف قرار داد ،به ویژه مقری که از آ نجا کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف قرار داده بود ، علی رغم اینکه می‌توانست کلیه اهداف اقتصادی و تجمعی دشمن را مورد تهاجم  قرار دهد.

این عملیات که به صورت گسترده پهبادی وموشکی وغافلگیرانه انجام شد، اسرائیل در همان ابتدای عملیات سراسیمه دست به دامن آمریکا، دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت  شد که  خوشبختانه  حاصلی در بر نداشت چرا که هماهنگی‌های انجام شده  میدان و دیپلماسی خارجی  موثر واقع گردیده بود و جلوه‌های پیروزمندی را صد چندان نمود. از طرفی اقدامات خوب و به موقع رسانه ملی را هم نباید دور از نظر داشت و جای تقدیر دارد.

این عملیات نشان داد که دشمن به شدت آسیب پذیر است و علی رغم در اختیار داشتن آخرین تجهیزات پدافندی عاجز از دفاع خود می‌باشد و هر زمان که بخواهد مانند گذشته دست به شرارت و ترور در  هرنقطه‌ای از جهان بزند و تهدیدی برای منافع و مصالح ایران عزیز باشد با شدت بیشتر تلافی خواهد شد و بعد از این دیگر امنیت نخواهد داشت.

این اولین عملیات نظامی  مستقیم وپیروزمندانه سپاهیان اسلام بر علیه دشمن سفاک و کودک‌کش رژیم صهیونیستی را خدمت امام عصر(عج)  ،رهبر فرزانه انقلاب، خانواده معزز شهدا ، ایثارگران و به مردم شریف و عزیز ایران اسلامی تبریک عرض می‌نماییم و به فرزندان شجاع و برومندش در در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح خدا قوت می‌گوییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • ناظمی: عملیات سپاه آسیب‌پذیری اسرائیل را به نمایش گذاشت
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» دفاع مشروع برای ملت بزرگ ایران بود
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • ایران در برابر هیچ تجاوزی ساکت نمی‌نشیند
  • سینمایی اجتماعی به سرنوشت سینمای دفاع مقدس دچار نشود
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور