Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال‌هاست که توطئه‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه شکست خورده و این به برکت و نعمت دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سردار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون حماسه‌ آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس انقلاب ما بیمه شد، ما در جنگ آب‌دیده شدیم و یاد گرفتیم باید روی پای خود بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس دوست و دشمن خودمان را شناختیم و دو ابرقدرت شرق و غرب را به ذلت کشاندیم، افزود: سال‌هاست که توطئه‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه شکست خورده و این به برکت و نعمت دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امروز آمریکا به اضمحلال رسیده و به‌زودی مانند شوروی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد.

خرم‌دل خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و در حوزه‌های مختلف به‌ویژه تجهیزات نظامی در لبه دانش هستیم.

وی دو عامل نعمت ولایت و نعمت مردم را پیشران حرکت انقلاب دانست و متذکر شد: امروز جریان مقاومت در سراسر منطقه در حال شکل دادن پایه‌های تمدن نوین اسلامی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز