Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@14:11:48 GMT

2 زن ساده لوح در دام رمال شیطان صفت شهرری + عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۱۸۳۱

2 زن ساده لوح در دام رمال شیطان صفت شهرری + عکس و فیلم

مرد شیطان صفت به بهانه رمالی و دعانویسی زنان تهرانی را هدف نیت شوم خود قرار می داد.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری به رکنا گفت: چندی قبل گزارشی از سوی شهروندان و امام جمعه شهرستان باقرشهر به پلیس مخابره شد و در بررسی ها مشخص شد که یک مرد در پوشش رمالی و دعانویسی اقدام به اغفال زنان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام شیطانی در پوشش رمالی

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات در دستور کار ماموران کلانتری 175 باقرشهر قرار گرفت و مشخص شد این مرد در پوشش رمالی و دعانویسی زنان را فریب داده و دست به اقدام شیطانی می زند که در یک عملیات غافلگیرانه این مرد که از متهمان سابقه دار است دستگیر شد.

سرهنگ جلیلیان به رکنا گفت: متهم در اعترافاتش عنوان کرده که 10 قبل نیز بخاطر فریبکاری در پوشش رمالی و سواستفاده از احساسات زنان در منطقه خانی آباد دستگیر شده و روانه زندان شده است و پس از آزادی دوباره دست به این اقدام مجرمانه خود زده است.

این مقام پلیسی اظهار داشت: متهم از زنان بین 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان کلاهبرداری کرده و دست به اقدامات شیطانی نیز زده است که در عملیات پلیسی دستگیر شد.

اعتماداراذل و اوباش به مرد رمال

فرمانده انتظامی شهرری گفت: متهم در تبلیغات خود اظهار داشته برای اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر می تواند دعانویسی کند تا پلیس موفق به دستگیری آنها نشود و جالب اینکه برخی از فروشندگان مواد مخدر و یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه با مراجعه به این فرد با دریافت دست نوشته در این باور بودند که از نگاه پلیس در امان هستند غافل از اینکه پلیس خود این متهم شیاد را دستگیر کرده است.

بنا بر این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده و تحقیقات برای شناسایی طعمه های این مرد شیطان صفت ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شیطان صفت رمالی دعانویسی شیطانی کلاهبرداری اراذل و اوباش اخبار حوادث شهرری دام شیطان صفت رمال سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت مهران غفوریان لاغر مهران غفوریان در قورباغه مهران غفوریان مهران غفوریان بیوگرافی سحر قریشی پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی فیلم پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی و سام درخشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو

دریافت 15 MB کد خبر 847017 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام فراجا

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد