Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، اقراریان عضو شورای ششم شهر تهران در تذکری گفت: مطابق تبصره یکم بودجه شهرداری تهران تمامی واحد‌ها، مناطق و شرکت‌های شهرداری تهران موظف هستند کلیه منابع درآمدی و وجوه بودجه مصوبی را که وصول کرده‌اند به حساب‌های درآمدی شهرداری واریز کنند؛ این موضوع به پیشنهاد شهرداری و تایید شورای اسلامی شهر تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه برخی شرکت‌ها و واحد‌های تابع شهرداری از انجام این وظیفه قانونی امتناع ورزیده و درآمد‌های وصول شده را در حسابی مجزا از حساب‌های مورد تایید شورا واریز و نگهداری می‌کنند.

اقراریان افزود: خواهشمندم ضمن معرفی شرکت‌ها و سازمان‌های خاطی به شورای اسلامی شهر تهران، دستور فرمایید که در اجرای تکالیف ماده ۳۵ برنامه توسعه سوم شهر تهران در اسرع وقت به استقرار خزانه‌داری الکترونیک و تهیه دستورالعمل مدیریت جریان نقدی شهرداری، با هدف استفاده از جریان بهینه وجوه، منابع نقدی مازاد در طول دوره و ارائه به شورا در جهت تصویب اقدام کنند.

وی ادامه داد: موارد فوق جهت تذکر به شهردار تهران جهت بررسی و اعلام نظر تقدیم شورای شهر تهران می‌ شود، اقراریان با تشکر از فلاح سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهری به جهت اینکه شهرداری در این زمینه پیشگام شده و طی نامه‌ای به شهرداری به دنبال پیگیری این موضوع هستند.

اقراریان با تشکر از زاکانی در جهت اینکه از شنبه این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد، ادامه داد: ما هم کمیسیون نظارت شورا باید در جهت وصول و نحو نگهداری توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲

علی صالحی دادستان تهران با ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۳۴ میلیارد تومان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران