Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:13:39 GMT

برنامه‌های حوزه هنری هرمزگان در هفته دفاع مقدس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۲۲۳۴

برنامه‌های حوزه هنری هرمزگان در هفته دفاع مقدس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید عبدلی زاده ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های هنرمندان استان در حوزه تولید آثار فرهنگی هنری دفاع مقدس را از اهداف برگزاری این برنامه ها عنوان کرد و افزود: دفاع مقدس گنجینه ای سرشار از ارزش هایی است که می تواند برای تعالی و رشد یک جامعه به ویژه نسل جوان اثرگزار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به برنامه های حوزه هنری استان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: غبار روبی از گلزار شهدای بندرعباس، بازمعرفی آثار شاخص تولیدی در ۱۰ سال اخیر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان در زمینه دفاع مقدس و ادبیات پایداری در فضای مجازی و رسانه های جمعی، چاپ دوم کتاب «بادگیرها چشم به راهند» با موضوع خاطرات شهید ابراهیم بشکردی زاده، برگزاری کارگاه خاطره نویسی «باغ خاطرات» با موضوع آشنایی نوجوانان با خاطره نگاری دفاع مقدس، نشست هم اندیشی با پیشکسوتان دفاع مقدس استان با موضوع زمینه های تولید آثار هنری و مکتوب، برگزاری نمایشگاه کتاب و پوستر دفاع مقدس با مشارکت و همکاری دادگستری استان هرمزگان، تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس استان و همچنین شهدای سلامت از برنامه هایی است که حوزه هنری استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است.

عبدلی زاده رونمایی از دوکتاب «چادری پر از ماهی گلی» با موضوع خاطرات مادران شهید استان نوشته معصومه هوشمند و «پشت دریاها زنی» در رده سنی کودکان با موضوع شهیده فاطمه نیک نوشته اعظم پشت مشهدی را از دیگر برنامه های شاخص حوزه هنری استان هرمزگان در این هفته برشمرد و اظهار داشت: آیین رونمایی از این دو اثر مکتوب در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری هرمزگان در پایان تاکید کرد: کلیه برنامه های در نظر گرفته شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5309925

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری هرمزگان هفته دفاع مقدس بسیج ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان اردبیل مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس استان هرمزگان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت

پیکر جانباز شهید "حاج محمد ابراهیم پاسبان" در قطعه شهدای تربت جام آرام گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتربت جام، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس "شهیدحاج محمدابراهیم پاسبان" پس از 38 سال تحمل درد و رنج ناشی از عوارض بمباران شیمیایی توسط دشمن بعثی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این جانباز شهید دفاع مقدس صبح امروز از محل تیپ 38 زرهی تا میدان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان تربت جام تشییع و پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای بهشت نبی(ص) آرام گرفت.

در این محفل معنوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی باگرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و جانبازان، گفت: جانباز 70 درصد دفاع مقدس حاج ابراهیم پاسبان 38 سال با تمحل درد و رنج فراوان با دستگاه اکسیژن نفس می‌کشید.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی با اشاره به اینکه شهدا را از دست ندادیم بلکه به دست آوریم افزود: اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان ، تلاش شبانه روزی و جانفشانی نیروهای مسلح و حضورمقتدرانه و پشتیبانی مردم در صحنه است .

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود