Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:16:54 GMT

ایرانسل جایزه نوآوری گروه MTN را دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۲۲۹۵

ایرانسل جایزه نوآوری گروه MTN را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، گردهمایی سالانۀ‌ EBU (Enterprise Business Unit) گروه MTN با عنوان «EBU Connect» در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، با حضور مدیران بخش راهکارهای سازمانی شرکت‌های عضو گروه MTN برگزار شد.

در این رویداد، بخش راهکارهای سازمانی «ام‌تی‌ان ایرانسل» به دلیل خلق محصولات و خدمات متنوع و نوآورانه و توسعۀ محصولات نو و بازارهای جدید، مبتنی بر راهکارهای مرکب و خلاقانه، نظیر طرح‌های تحول دیجیتال صنعتی، طرح خودروی متصل و طرح پایش و کنترل خودکار پهپادهای مورد استفاده در صنعت کشاورزی، موفق به دریافت جایزه‌ «نوآورترین EBU» در گروه MTN شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گردهمایی، همچنین دربارۀ آخرین روندهای صنعت و نیز راهبرد گروه در توسعۀ راهکارهای سازمانی، با حضور نمایندگانی از شرکت‌های گوگل، آمازون، مایکروسافت و هوآوی، بحث و گفت‌وگو شد.

ایرانسل، اولین و برزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ارائۀ راهکارهای نوین سازمانی، از جمله خدمات اینترنت پرسرعت سازمانی، ارتباطات یکپارچۀ سازمانی، خدمات زیرساخت ابری، تبلیغات هوشمند، خدمات اینترنت اشیا شامل شبکۀ NB-IoT، سامانۀ مدیریت منابع و انرژی، مدیریت هوشمند ناوگان و… نقش خود را در زیست‌بوم جدید ارتباطی ایفا کرده و سازمان‌ها را در حرکت به سوی تحول دیجیتال، همراهی می‌کند.

ایرانسل به‌عنوان پیشگام در ارائۀ خدمات مبتنی بر آخرین فناوری‌های ارتباطی جهانی، پیش از این و در سال ۱۳۹۶، برای اولین بار در ایران، زیست‌بوم اینترنت اشیا مبتنی بر فناوری باند باریک (NB-IoT) را با موفقیت آزمایش کرده و در ادامه، خدمات شهر هوشمند مبتنی بر این فناوری را به صورت تجاری ارائه کرده بود.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، در نظر دارد تا با گسترش هر چه بیشتر شبکۀ تجاری نسل پنج خود، زیرساخت ارتباطی هوشمندسازی زندگی، شهرنشینی، صنعت، کشاورزی و… را بیش از پیش در کشور عرضه کند.

کد خبر 5309927

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرانسل کسب و کار نوآوری حاکمیت سایبری نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی فیس بوک ایرانسل شبکه ملی اطلاعات عیسی زارع پور گوگل همراه اول شرکت دانش بنیان شرکت اسپیس ایکس قانون کسب و کار گروه MTN

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی

بهنام روندی، مسئول واحد بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هموفیلی یک بیماری ارثی است که به دلیل اختلال فاکتور‌های انعقادی، روند انعقاد خون در آنها به کندی انجام می‌شود.

وی بیماری هموفیلی را در ۲ نوع A و B را براساس کمبود فاکتور‌ها تعریف کرد و افزود: اگر این بیماران دچار زخمی شوند به علت اینکه فاکتور‌هایی در خون کم دارند، خونریزی بند نمی‌شود.

مسئول واحد بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از بیماران این کمبود فاکتور در خون را به صورت دارو (فاکتور انعقادی خون) که اکثرا تزریقی است، دریافت می‌کنند تا جایگزین کمبود مورد نظر شود.

وی ادامه داد: دریافت فاکتور‌های انعقادی خون بستگی به شدت بیماری و نوع فاکتور کمبود در خون دارد؛ ممکن است بیماری هفته یک‌بار و یا بیماری ۶ ماه یک‌بار نیاز به دریافت فاکتور داشته باشد

روندی با اشاره به ارائه خدمت مرکز جامع بیماران خاص به بیماران هموفیلی، تصریح کرد: طبقه سوم کلینیک بوستان واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه از سال ۱۳۹۸ مختص بیماران خاصی است، تمام خدمت فوق به بیماران خاص از جمله هموفیلی، تالاسمی، ام. اس و شیمی‌درمانی اطفال به طور اختصاصی و رایگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمت رایگان ۲ پزشک فوق‌تخصص خون استان در مرکز جامع بیماران خاص، گفت: بیماران هموفیلی به دلیل دریافت خدمات تخصصی، پرستار مخصوص خود را دارند.

روندی با بازگو کردن یکی از دغدغه‌ها و مشکلات این بیماران، خاطرنشان کرد: تمام خدمات و دارو‌ها ایرانی ارائه شده به بیماران رایگان است، اما برخی از این بیماران دارو‌های خارجی مصرف می‌کنند که دیگر شامل خدمات رایگان نمی‌باشد.

وی در خصوص تعداد بیماران هموفیلی در استان، گفت: طبق آخرین آمار، دانشگاه علوم پزشکی استان به ۱۹۸ بیمار هموفیلی خدمات ارائه داده، اما هستند بیمارانی که به دلایل مختلف درمان خود را از دیگر استان‌ها دریافت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • ۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • راهکارهای کاهش هزینه‌های سلامت در ایران
  • کدام کشور با هوش مصنوعی بر خاورمیانه تسلط خواهد یافت؟
  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد