Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا اظهار کرد: در پی تدابیر ابلاغی به یگان‌های تابعه مبنی بر مبارزه با قاچاق ارز از مرز‌های هوایی برای پشتیبانی از رونق اقتصادی کشور، همکارانم در پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در بازرسی از دو مسافر خروجی به مقصد استانبول، مقدار ۱۲۷ هزار و ۳۰۰ یورو و مقدار ۲۲ هزار دلار در مجموع به ارزش مالی ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کشف کردند که به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته توسط متهمان این مبالغ توسط ماموران ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود اطلاع رسانی متعدد درباره میزان ارز مسافری مجاز از طریق رسانه ها، جرائد و اطلاع رسانی گسترده پلیس در مبادی خروجی کشور، متاسفانه برخی از افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به خروج غیر قانونی ارز از کشور می‌کنند که پلیس فرودگاه حسب وظایف قانونی با حضور فعال و هوشمندانه در تمامی گلوگاه‌های خروجی با این افراد مقابله خواهد کرد.

سرهنگ عقیلی تاکید کرد: متهمان دستگیر شده به همراه ارز‌های قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید

کشف بیش از ۵۳ میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارزهای خارجی قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند

پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال انجام شد و زائران راهی عربستان شدند.

به گزارش مشرق، سوم اردیبهشت ماه اولین گروه از زائران عمره از دو فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام شدند. زائران از امروز سوم اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها جابه جا شدند و اولین گروه از زائران عمره از دو فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی رفتند.

طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها انجام شد و در مجموع ۲۲ پرواز انجام خواهد شد که در هر پرواز حدود ۲۶۰ زائر جا به جا خواهند شد.

در طول این ۱۰ روز دوهزار و ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شوند که در مجموع حدود پنج هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

آئین بدرقه زائران عمره مفرده از فرودگاه امام خمینی (ره) طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید عبد الفتاح نواب نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت و جناب آقای سید عباس حسینی رئیس محترم سازمان حج و زیارت ساعت ۲ بامداد دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در ترمینال سلام برگزار شد.

عملیات عمره مفرده قرار بود، پس‌از گذشت ۹ سال بامداد چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) با اولین پرواز از فرودگاه امام (ره) و از ساعت ۵.۴۵ انجام شود که به دلیل آنکه مجوز پرواز از سوی عربستان صادر نشد در سال گذشته رسماً این پروازها لغو شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • بدرقه نخستین زائران عمره از فرودگاه امام (ره)؛ پایان ۹سال چشم انتظاری
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد