Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق تیم ملی والیبال با اشاره به ترکیب جوان تیم ملی گفت: مسابقات قهرمانی مردان آسیا بهترین زمان برای جوانگرایی در تیم ملی بود.

به گزارش برنا، پس از کسب مقام قهرمانی آسیا از سوی ملی‌پوشان والیبال ایران و کسب سهمیه جهانی، فرهاد نظری‌افشار در این‌باره گفت: به کادر فنی، بازیکنان و خانواده والیبال از صمیم قلب تبریک می‌گویم و از این اتفاقی تاریخی بسیار خرسندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجمه و فشار زیادی بر روی تیم بود به ویژه پوست‌اندازی، ورود بازیکنان جوان و حضور مربی ایرانی در راس تیم با انتقاداتی همراه بود. اما بازیکنان به زیبایی در کنار هم جا افتادند، یکدل شدند و قهرمانی آسیا را به مردم هدیه کردند.

وی در بیان دلایل قهرمانی و یک‌دستی تیم ایران در ژاپن، افزود: عطایی آشنایی زیادی با روحیه بازیکنان داشت و قبلا هم با این ترکیب کار کرده بود. بازیکنان جوان نیز انگیزه بالایی برای اثبات خود در تیم ملی داشتند. همین اتفاقات باعث شد به راحتی قهرمان آسیا شویم و حریفان سنتی‌مان را در آسیا شکست دهیم.

بازیکن سابق تیم ملی درباره حضور مربی ایرانی در راس تیم ملی، تصریح کرد: فکر می‌کنم پس از جوان‌گرایی در تیم ملی این بهترین زمان برای حضور مربی داخلی بود. خدا رو شکر بهروز عطایی و همکارانش ثابت کردند مربیان ایرانی چیزی از مربیان خارجی کم ندارند.

نظری‌افشار درباره کار دشوار ایران در مسابقات قهرمانی مردان جهان 2022 روسیه، افزود: سطح مسابقات جهانی با مسابقات آسیایی بسیار متفاوت است. قدرت‌های دنیا هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند. بیشتر تیم‌ها در اروپا بازی‌های تدارکاتی داشتند و به تدریج بازیکنان توانمندی را به بدنه تیم‌ها اضافه کردند. به همین دلیل نباید انتظار خیلی بالایی از تیم ایران داشت. باید به این بازیکنان فرصت داد تا در کنار هم باشند و تجربه کسب کنند تا در سال‌های آینده نتیجه بگیرند.

وی در پاسخ به این سئوال که بازیکنان جوان تیم ملی چگونه باید آمادگی خود را برای مسابقات جهانی روسیه حفظ کنند، بیان داشت: دوری از مسائل حاشیه‌ای و انجام تمرینات بدنسازی هدفمند از فاکتورهای حفظ آمادگی در بلند مدت است.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا برگزار شد.

تیم ملی والیبال ایران به قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیم‌های ژاپن، چین و چین‌تایپه نیز در مکان‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیا ایران خانواده قلب زیبایی تیم ملی شکر مردان روسیه والیبال ژاپن چین والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند