Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی قایدی دو فصل رویایی در استقلال داشت. او الاهلی هم استارتی انفجاری زده و در هفته سوم رقابت های لیگ این کشور، بهترین بازیکن شده است. درخشش او تعریف و تمجیدهای زیادی به همراه داشت. شیخ دیاباته گرانترین بازیکن تاریخ استقلال، با تمجید از قایدی می گوید: «بازی مهدی قایدی را نگاه کردم و خیلی برای او خوشحال بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق نشان می‌دهد ما در استقلال تیم خیلی خوبی داشتیم و الان باشگاه نیاز دارد تا یک سری موارد را مدیریت کند. برای من موجب افتخار است تا ببینم یک بازیکن ایرانی این کارهای فوق‌العاده را انجام می‌دهد. برای همه بازیکنان ایرانی و لژیونرهای این کشور آرزوی موفقیت دارم.»

۲۵۲ ۲۵۲

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته باشگاه استقلال شیخ دیاباته مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟

سردار آزمون و مهدی طارمی، زوج خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست‌های ایران در جدیدترین ارزش گذاری سایت ترانسفر مارکت شناخته شدند. در لیست ۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران ۸ لژیونر دیده می‌شود و سهم فوتبالیست‌های لیگ ایران تنها ۲ بازیکن است. یعنی ۸۰ درصد بازیکنان ارزشمند کشورمان لژیونر هستند.

پیش از این مهدی طارمی با ارزش ۱۲ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران بود ولی بعد از نیمکت نشینی های مدام ارزش این بازیکن تا ۱۰ میلیون یورو کاهش یافت تا ارزشش با سردار آزمون یکسان شود.

بر اساس گزارش سایت ترانفسرمارکت، سهم لیگ برتر ایران از ۱۰ فوتبالیست کشورمان در این فصل تنها ۲ بازیکن پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی هستند که در رده هشتم و دهم ایستادند.

۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران به تفکیک باشگاه هایش به شرح زیر هستند:

۱-سردار آزمون(لورکوزن-رم) : ۱۰ میلیون یورو

۲-مهدی طارمی(پورتو) : ۱۰ میلیون یورو

۳-علیرضا جهانبخش(فاینورد) : ۳.۷۰ میلیون یورو

۴-مهدی قائدی(شباب الاهلی-اتحاد کلباء) : ۲.۵ میلیون یورو

۵-اللهیار صیادمنش(وسترلو) : ۲.۵ میلیون یورو

۶-محمد محبی(روستوف) : ۲.۵ میلیون یورو

۷-سامان قدوس(برنتفورد) : ۲ میلیون یورو

۸-محمدحسین کنعانی زادگان(پرسپولیس) : ۲ میلیون یورو

۹-علی قلی زاده(لخ پوزنان) : ۱.۵ میلیون یورو

۱۰-مهدی ترابی(پرسپولیس) : ۱.۳۰ میلیون یورو

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • تصاویری تماشایی از گرانترین خانه جهان
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!