Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جلیلی افزود: از ۲۵ خرداد و پس از صدور مجوز تزریق عمومی واکسن کوو ایران برکت توسط وزارت بهداشت، سرعت تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا را افزایش دادیم و تاکنون ۱۴ میلیون دوز واکسن در کارخانه شفا فارمد تولید و روانه بخش کنترل کیفیت شده که در این مرحله ۱۶ تا ۲۰ روز بررسی کیفیت واکسن‌ها به زمان نیاز دارد و پس از تأیید کیفیت تحویل وزارت بهداشت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل کارخانه شفا فارمد خاطرنشان کرد: خطوط یک و دوی کارخانه شفا فارمد در شهرک دارویی برکت هم‌اکنون فعال و در حال تولید واکسن کرونا هستند و به زودی خبرهای بسیار خوبی برای مردم در زمینه واکسن برکت و دستاورد بزرگ دانشمندان ایرانی خواهیم داشت.

کد خبر 5309950 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره واکسن کرونا واکسیناسیون ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا واکسن آلزایمر کووید 19 سرطان شیوع کرونا زوال عقل بهرام عین اللهی سازمان بیمه سلامت کمبود پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)

 

تمامی مدل‌های خانواده "کیا سید" در کارخانه مدرن کیا موتورز اسلواکی تولید و در کارخانه ژیلینای این کشور مونتاژ می‌شوند.

به گزارش عصرایران به نقل از کانال یوتیوب فریم، فرآیند طراحی کیا سید شامل اتود زدن، مدل سازی، طراحی و تولید کامپیوتری آن می‌شود.

یک مدل خاک رسی در مقیاس 1:1 برای ارائه جزئیات فیزیکی این خودرو ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در مراحل بعدی، طراحی دیجیتالی دقیق‌تری برای  کاوش و آماده سازی اتومبیل‌ها فراهم شود.

کیا موتورز قصد دارد تا سال 2045، با برنامه‌ای به نام 3s به خنثی سازی تولید کربن در سیستم تولید خودروی خود بپردازد. این کمپانی روی تحرک پایدار، انرژی پایدار و کره پایدار هدفگذاری کرده است.

کیا موتورز برای کاهش مصرف آب مجموعه‌ای از اقدامات مانند جمع آوری آب باران و بازیافت آب در کارخانه خود را اجرا می‌کند.

کیا سید در کلاس خودروهای کامپکت قرار دارد و سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده دستی، ۶ دنده اتوماتیک و ۷ دنده دوکلاچه است.

جزئیات بیشتر از ساخت کیا سید در کارخانه اسلواکی را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا (+عکس) کیا "ایکس‌سید" 2020 معرفی شد (+عکس) کیا سیید؛ معرفی فیس لیفت جدید یکی از مهمترین محصولات کمپانی کره ای در بازار اروپا (+عکس)

دیگر خبرها

  • صفر تا صد تولید سوسیس خون در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • مشارکت‌محوری و مردمی‌سازی به دنبال توزیع عادلانه ثروت در نظام سلامت است
  • چطور به زندگی مان برکت «حسنی» بدهیم؟
  • از آقازاده‌های ایرانی تا شاعر هندوستانی / اینجا سال به وقت فرهنگ و ادب تحویل شد
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت
  • آغاز به کار ستاد جهش تولید محصولات سلامت محور در وزارت بهداشت