Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع امید در جامعه اظهارداشت: متاسفانه عده ای تلاششان این است امید و  ریشه امید را خشک کنند و مرتبا از داخل و خارج بر ما بتازند و مسائلی را طرح کنند که باعث نا امیدی ملت ما شود.

وی افزود: نا امیدی و یاس یعنی شکست در حالی که  موفقیت و پیروزی و پایداری ما بر پایه امید بوده و هم جمهوری اسلامی و هم مکتب اسلام بر اساس امید بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید به آینده روشن که قطعا پیروزی نصیب پیروان حق و خدای بزرگ  خواهد بود و ما به این امید زنده هستیم و جلو آمدیم و به پیروزی های بزرگ دست یافتیم و باز هم جلوتر خواهیم رفت و هفته دفاع مقدس هم یکی از این موارد است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در هفته ای که گذشت ورزشکاران ما به موفقیت های بزرگی نایل شدند به ویژه پارالمپیک  که در حرکتی خوب  تقدیر و تشکر از این ورزشکاران به عمل آمد. لذا  به همه آنان تبریک می گوییم چرا که  کار پسندیده ای انجام دادند و مقام معظم رهبری در دیداری با این عزیزان در حد نهایت آنچه را می بایست، مطرح فرمودند . امیدواریم در همه صحنه ها و نه تنها در ورزش موفقیت داشته باشیم.

چمران بیان داشت:در دفاع مقدس ما به امید پیروزی جلو رفتیم و در شرایطی بسیار نا مناسب توانستیم ایستادگی کنیم. من کاملا در جریان مسایل دفاع و جنگ بودم و از نزدیک شاهد این جریانات و روحیه ای که برای مردم به وجود آورده بودند، بودم،  ولی ملت ما با امید و پشتوانه کلام حضرت امام (ره) به جبهه ها رفتند و با دست نیمه خالی به جبه های جنگ رفتند، در حالی که تانک های ما بعد از طی چند کیلومتر موتور می سوزندند و وسایل دیگر را به ما کامل نداده بودند.

وی گفت: از نظر پوشش راداری و هوایی کمبود داشتیم و نمونه اش را در طبس دیدم که  تجاوز هوایی کردند آمدند و کسی متوجه نشد و خداوند آنها را در آتش عذاب خود سوزاند و خودشان خبر دادند و متوجه شدیم.

چمران گفت: دفاع مقدس یک تجربه بزرگ برای ما بود، تجربه ای که بر اساس ایمان و اعتقاد و شجاعت و شهادت طلبی و متکی بودن به خودمان و روی پای خودمان ایستادن به دست آمد و نتیجه اش را امروز در قدرتی که به دست آورده ایم می بینیم.

وی افزود: البته مغرور هم نیستیم چرا که هستند کشورهایی که پیشرفت بیشتری دارند ولی این اعتقادات و خدایی بودن را ندارند و این فرق بزرگی است بین ما و آنها و همین است که سبب پیروزی می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران شورای شهر امید در جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش در ساری عملیات افتخار آمیز وعده صادق را به مردم و نیروهای مسلح تبریک گفت و افزود: مراسم روز ارتش یادآور شهیدانی نظیر صیاد شیرازی و مقابله نیروی دریایی با آمریکا است و ابهت این شیطان بزرگ را شکستند.

وی گفت: انجام عملیات‌های مختلف نظیر حمله پایگاه نظامی عین الاسد و حمله موشکی به اسرائیل نشان از وحدت ما دارد و ارتش و نیروهای مسلح به انقلاب اسلامی وفادار هستند.

وی با عنوان این که ارتش در دوران دفاع مقدس خدمت و فداکاری خود را نشان داد و امروز در حوزه امنیت و خودکفایی گام‌های بزرگی برداشتند، افزود: ارتش و سپاه توانستند قدرت بازدارنده برای کشور ایجاد کنند و عملیات قهرمانانه وعده صادق و حمله انتقام جویانه مرهون وحدت نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که وحدت میدان و دیپلماسی را نقش مهمی در موفقیت دفاع دارد، گفت: در روزگاری شاهد بودیم کسانی قصد داشتند بین میدان و دیپلماسی جدایی ایجاد کنند و امروز میدان و دیپلماسی در کنار هم و در خط ولایی از حریم امنیت کشور دفاع می‌کنند.

آیت الله لائینی از حرکت و اقدام مقام معظم رهبری در صدور فرمان وعده صادق و انتقام از حرکت بزدلانه اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران تقدیر کرد و گفت: انتقام از متجاوز حق مسلم ایران اسلامی بوده است و دشمنان جرأت جواب دادن ندارند.

کد خبر 6080544

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • فیگارو: پاسخ ایران به اسرائیل یک موفقیت راهبردی بزرگ بود/ ایران قدرت اول منطقه است