Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با انتصاب دکتر محمدعلی شیرازی به عنوان مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، مراسم تقدیر از دکتر حسین مدرس خیابانی، استاندار فعلی استان سیستان و بلوچستان، برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر اخلاقی، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه، اعضای هیأت مدیره شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، معاونان و مدیران این شرکت برگزار گردید، دکتر شیرازی از تدوین برنامه کاری و عملیاتی شرکت امید ظرف دو هفته آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در دوره مدیریت دکتر مدرس خیابانی، افزایش سرمایه شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید پس از هفت سال از ۳,۰۰۰ میلیارد تومان به ۹,۷۰۰ میلیارد تومان رسید؛ ضمن اینکه رشد ۹۴ درصدی درآمدهای عملیاتی، ۹۷ درصدی سود خالص و ۱۴۴ درصدی درآمد سود سهام در نیمه اول سال مالی ۱۴۰۰ نیز در کارنامه کاری وی به ثبت رسیده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5309966

منبع: مهر

کلیدواژه: سرمایه گذاری کسب و کار مراسم تودیع و معارفه کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی دکوراسیون منزل گروه خودروسازی سایپا لوازم خانگی تبلیغات کشاورزی تجارت الکترونیک ناشنوایی خدمات درمانی بازی های رایانه ای هنرستان نظام مهندسی بهداشت دهان و دندان شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران

مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073769 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی