Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا بعد از ۱۴ سال از رونمایی توندرا، اکنون آن را با امکاناتی ویژه معرفی کرده که فروش خوبی نیز دارد. توندرا که اولین بار در سال ۲۰۰۷ عرضه شد، چند به روزرسانی دریافت کرد تا نسبت به سایر رقبا به روز بماند.

پس از آن به دلیل استقبال بالای مردم، این پیکاپ ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ لیتری V۸ با تکنولوژی بالا در مقایسه با فورد F-۱۵۰ و رام ۱۵۰۰ روی کار آمد و تویوتا مجدد آن را به روز کرد. اکنون این پیکاپ جدید برای سال ۲۰۲۲ سوار بر یک شاسی جدید شده است که دارای دو گزینه موتور V۶ است؛ نکته حائز اهمیت این است که تویوتا، توندرا را در سال‌های اخیر تنها با قدرت V۸ ارائه می‌داد.

موتور اصلی این خودرو از نوع ۳.۵ لیتری V۶ توربوشارژ دوقلو با قدرت ۳۸۹ اسب بخار و ۶۴۹ نیوتن متر گشتاور است، در حالی که موتور هیبریدی i-Force Max به یک موتور الکتریکی و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک مجهز شده است. برای افزایش قدرت ۴۳۷ اسب بخار و ۷۹۰ نیوتن متر گشتاور اضافه می‌کند.

    اکنون این پیکاپ دارای ظاهری جدید است که باعث می‌شود توندرا جذاب‌تر از قبل به نظر برسد. طراحی تهاجمی با جلوپنجره مشبک بزرگ، اگرچه شاید مشابه هر وانت جدید دیگری در بازار باشد، اما این همان چیزی است که تویوتا توندرا ۲۰۲۲ بر آن تمرکز دارد.      

صحبت از این است که هر توندرا ۲۰۲۲ یا قرار است با دو کابین یا CrewMax، بدون کابین معمولی در دسترس باشد؛ نکته حائز اهمیت این است که هر دو سبک بدنه دارای چهار درب هستند، ویژگی که نسل قبلی توندرا در سال ۲۰۰۷ برای دسترسی راحت‌تر به کابین آن را مطرح کرد.

اگر بخواهیم از فضای داخلی بگوییم تغییرات زیادی نسبت به نمونه قبل نداشته است. اکنون در داخل، مشتریان فعلی توندرا از چشم انداز‌های چشمگیر و داشبورد بسیار کم قدردانی می‌کنند.

   

در داخل یک صفحه نمایش سرگرمی ۸.۰ اینچی به کار برده شده است. Apple CarPlay و Android Auto در همه مدل‌ها استاندارد هستند و امکاناتی مانند Amazon Music و Apple Podcasts در دسترس خواهند بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد

غول خودروسازی برقی چینی به  نام بی‌وای‌دی(BYD) یک ابرخودرو مفهومی جسورانه را از طریق برند ممتاز فنگ چنگ بائو(Fang Cheng Bao) ارائه کرده است. خودروی سوپر ۹(Super ۹) بدون سقف و شیشه جلو است و درهای قیچی مانند دارد و ظاهرا در حال تولید است.

به گزارش ایسنا، بی‌وای‌دی بزرگترین تولید کننده خودروهای الکتریکی در جهان است و ۲۰ درصد از ۱۰ میلیون خودروی برقی فروخته شده در سراسر جهان در سال گذشته را تولید کرده است. در مقایسه تسلا ۱۳ درصد، فولکس واگن ۹ درصد و جنرال موتورز ۶ درصد فروش داشته‌اند.

به نقل از نیواطلس، این برند همچنین برند غالب در بزرگترین و سریع‌ترین رشد جهانی بازار خودرو است. این در زمانی است که صنعت جهانی در حال شروع تحولات عظیمی است که به سمت استفاده از برق می‌رود.

در سال ۲۰۱۰، وقت خود را صرف اتوبوس‌های ابرخازنی که در نمایشگاه عظیم جهانی شانگهای به گردش در می‌آمدند، کردیم. زمانی که دولت چین حکمی صادر کرد که این مکان هیچ هیدروکربنی منتشر نمی‌کند، بی‌وای‌دی کار ساخت اتوبوس‌های برقی را به عهده گرفت. آنها بی عیب و نقص کار کردند.

بی‌وای‌دی یک مجموعه صنعتی قابل توجه است که در حال حاضر برای پیشروی در برق‌رسانی به کشوری با ۱.۵ میلیارد نفر ساخته شده است، بنابراین تصادفی نیست که شرکت‌های سازنده آن، تلفن‌های هوشمند و مونوریل‌های برقی می‌سازند.

فانگ چنگ بائو و طرح مفهومی سوپر ۹

این طرح مفهومی نشانه دیگری است مبنی بر اینکه چین به طور جدی قصد دارد به همان اندازه متقاعد کننده به دنبال بازار خودروهای سوپراسپرت باشد که در حال حرکت برای تسلط بر بازار محصولات ارزان قیمت است.

فنگ چنگ بائو یک برند رده بالا است که توسط بی‌وای‌دی توسعه یافته است. تا این لحظه، این شرکت بر روی خودروهای شاسی بلند الکتریکی تمرکز کرده است.

انتظار می‌رود بائو ۹ باتری الکتریکی داشته باشد.

این خودرو دو سرنشین با درهای قیچی مانند، کابین خلبان دوگانه که توسط نواری از بدنه جدا شده و صندلی‌های فیبر کربنی یکپارچه ساخته می‌شود. این کابین دارای یک کابین به سبک جت جنگنده، با فرمانی است که خودروهای فرمول یک را تداعی می‌کند و با دکمه‌ها و کنترل‌های اضافی در دو طرف و پایین فرمان مرکزی آن قرار دارد.

شاسی آن از جنس فیبر کربن است که وزن را پایین نگه می‌دارد اگرچه همچنان از یک بسته باتری سنگین استفاده می‌شود. هیچ سقف یا شیشه جلویی وجود ندارد و راننده و سرنشین به طور کامل حس سرعت را تجربه می‌کنند. در هر صورت، این یک طراحی جسورانه و جذاب است.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏
  • (ویدئو) قاتل مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد
  • فیلم| لحظه عجیب ایجاد رعد و برق از نمای داخل کابین هواپیما
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم
  • فیلم/ لحظه ایجاد رعد و برق از نمای داخل کابین هواپیما
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخاری معرفی شد /عکس
  • تازه‌ترین شاسی‌بلند چینی بازار را بشناسید: ۴۰۰ اسب ‌بخار قدرت و ۳۶هزار دلار ناقابل