Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قدرت اله حسنوند عضو شورای اسلامی کمفه با اشاره به کوهستانی بودن و سخت گذر بودن منطقه کمفه، جاده در فصل تابستان سنگ لاخی است و در فصل زمستان هم با اولین بارندگی و بارش برف با ریزش کوه و گل وشل بودن مسیر، جاده مسدود می‌شود و به مدت چند ماه ارتباط کمفه با مرکز بخش و شهرستان به طورکلی قطع می‌شود، گفت: جاده این منطقه به طول ۲۱ کیلومتر نیاز به زیرسازی و آسفالت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین او افزود: ۵ روستای منطقه کمفه از توابع بخش چلو شهرستان اندیکا با جمعیتی بالغ بر ۷۵۰ نفر دسترسی به آب شرب ندارند وسال‌ها از نبود امکانات اولیه رنج می‌برند.

حسنوند بیان داشت: از چند سال قبل ۸ کیلومتر لوله گذاری برای آبرسانی به منطقه کمفه انجام شده، اما از حدود ۳ سال قبل به صورت نیمه کاره رها شده است.

اهالی منطقه کمفه برای حل مشکلاتشان چشم انتظار نشسته اند و خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به آن‌ها هستند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسیدگی به مشکلات جاده منطقه کمفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد

نخست وزیر عراق در دیدار با وزیر دفاع آمریکا خواستار دستیابی به پیشنهادات مربوط به جدول زمانی برای پایان دادن به ماموریت ائتلاف در عراق شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق که به آمریکا سفر کرده است، در ساختمان پنتاگون (وزارت دفاع) حضور یافت و مورد استقبال «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا قرار گرفت.

بر اساس بیانیه دفتر رسانه‌ای نخست وزیر عراق، در این دیدار نخست وزیر عراق بر تمایل دولت این کشور برای حفظ روابط بین دو کشور تاکید و گفت: 10 سال از تشکیل ائتلاف بین‌المللی علیه داعش می‌گذرد و در طی این سال‌ها مردم عراق فداکاری‌های ارزشمندی انجام داده‌اند و عراق نیز از تلاش‌های جامعه بین‌المللی و دوستان خود در همکاری با این کشور برای مقابله با تروریسم قدردانی می‌کند.

نخست وزیر عراق تاکید کرد که سرویس‌های امنیتی عراق امروز در سطح بالایی از آمادگی قرار دارند و خواستار دستیابی به پیشنهادات مربوط به جدول زمانی برای پایان دادن به ماموریت ائتلاف در عراق شد.

السودانی ضمن اعلام تمایل عراق برای دستیابی به تخصص، تسلیحات، تجربه و مشارکت امنیتی، به ویژه در شرایطی که منطقه در آن قرار داد، بر اهمیت ثبات در منطقه و جلوگیری از تشدید تنش که همه نسبت به آن اتفاق نظر دارند، تاکید کرد و خواستار تداوم همکاری بین عراق و آمریکا شد.

در این دیدار وزیر دفاع آمریکا نیز بر عمق روابط مشترک، همکاری‌های امنیتی و تمایل به گفت‌وگو به سمت یک رابطه راهبردی در چارچوب توافقنامه بین دو کشور تاکید کرد.

بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السودانی با بایدنعراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • کرملین خواستار تنش زدایی بین اسرائیل و ایران شد
  • تکرار سناریوی آوارگی فلسطینی‌های شمال نوار غزه از سوی ارتش صهیونیستی
  • نگرانی اهالی روستای انزل از آلودگی کارخانه سنگ شکن
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران