Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، برنامه طبیعت گردی ویژه خانواده‌ها به مقصد آبشار تختان واقع در بخش زرین آباد شهرستان دهلران به همت باشگاه کوهنوردی سیوان و کمیته ورزش در طبیعت هیات ورزش‌های همگانى شهرستان ایلام با حضور خانواده‌های علاقمند به ورزش و طبیعت گردی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری اینگونه برنامه‌ها علاوه بر افزایش شور و نشاط در بین شرکت کنندگان، سبب آشنایی آن‌ها با طبیعت منطقه می‌شود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی طبیعت گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرنشینان نوروزی مستقر در طبیعت ایلام سازه‌های خود را محکم کنند

ساسان رستمی کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان ایلام اظهار کرد: وزش باد نسبتا شدید تا شدید برای فردا پنجشنبه در سطح استان پیش بینی می‌شود که احتمال خسارت به سازه‌های سبک وجود دارد.

وی افزود: چادرنشینان نوروزی مستقر در دامان طبیعت باتوجه به وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال بروز خسارت، نسبت به استحکام چادر و دیگر سازه‌های سبک خود اقدام کنند.

رستمی یادآور شد: افزایش دمای روزانه بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد تا اوایل هفته آینده نسبت به روز‌های اخیر از دیگر پدیده‌های جوی استان است.

وی بیان کرد: همچنین برای فردا پنجشنبه احتمال وقوع بارش‌های پراکنده، ضعیف و نقطه‌ای در استان به‌ویژه در نواحی شرقی استان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • رونق محافل خانگی قرآن در بافق 
  • رونق محافل خانگی قرآن در بافق
  • آبشار «اما» از منحصر به فردترین جاذبه های گردشگری ایلام
  • برگزاری ۲۴ نوروزگاه عشایری در ایلام
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • چادرنشینان نوروزی مستقر در طبیعت ایلام سازه‌های خود را محکم کنند
  • برگزاری طرح کارگاه‌گردی و آشنائی گردشگران با هنر سفالگری در لالجین
  • برگزاری پویش «تهران بی دود»
  • جریان آب‌های آرام در بستر کویر
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد