Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجعفر صادقی رئیس پیشگیری و مبازره با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این‌که خوشبختانه روند واکسیناسیون سرعت خوبی گرفته است، گفت: دو میلیون و ۳۷۴ هزار و ۶۶۸ دز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق شده است.

او با بیان این‌که در حال حاضر ۵۸ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه راه‌اندازی شده است، افزود: از مجموع واکسن‌های تزریق شده، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۴۵۱ مورد دز اول و ۷۰ هزار و ۲۱۷ واکسن نیز دز دوم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پیشگیری و مبازره با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به ظرفیت تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دز واکسن در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ادامه داد: روز گذشته بیش از ۷۵ هزار دز واکسن در مناطق زیر پوشش تزریق شد.

صادقی با توجه به اینکه در آستانه فصل سرما و احتمال افزایش مجدد تعداد بیماران سرپایی و بستری وجود دارد، بیان کرد: باید قبل از پیک ششم جمعیت بالایی از مردم واکسینه شوند تا به‌طور مجدد شاهد شرایط بحرانی و روند افزایشی تعداد بیماران و فوتی‌ها نباشیم.

صادقی از گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال خواست با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا دریافت واکسن کاهش مرگ و میر دز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • شایع‌ترین بیماریهای متقاضیان حج تمتع خراسان رضوی فشارخون و دیابت است
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد