Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@01:06:25 GMT

مدیرعامل گل‌‍گهر: آمادگی تجهیز سیستم VAR را داریم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۳۵۶۸

مدیرعامل گل‌‍گهر: آمادگی تجهیز سیستم VAR را داریم

خبرگزاری میزان – محمد اسفندیارپور پیرامون دیدار با سید حمید سجادی اظهار داشت: این دیدار با محوریت ورزش پایه، افزایش نقش جنوب شرق کشور در سبد مدال آوری ایران در بازی‌های المپیک و ایجاد ساختار مناسب برای سیستم ویدئویی در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: فعالیت آکادمی‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال و دو ومیدانی در باشگاه گل‌گهر سیرجان با تمرکز و توجه به رده‌های سنی پایه و با بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل این منطقه آغاز شده که با استقبال و حمایت وزیر ورزش و جوانان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسفندیارپور اهمیت مدال آوری ورزشکاران نقاط مختلف در بازی‌های المپیک را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در بخشی از این جلسه سهم کم جنوب شرق ایران در سبد مدال آوری کاروان‌های ورزشی ایران در ادوار مختلف بازی‌های المپیک مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه‌ای که حاصل شد این بود که مجموعه گل‌گهر برای تقویت ورزشی جنوب شرق کشور با بهره گیری از ظرفیت‌های فنی و ساختاری، برنامه ریزی جدی تری داشته باشد تا نسل جدید و پرافتخاری از قهرمانان ایران در رشته‌های دارای ظرفیت پرورش یابند تا بتوانند برای ایرانن اسلامی، افتخار آفرینی کنند.

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان رشته‌ی ورزشی پرمخاطب فوتبال را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در عرصه تیم داری در لیگ برتر فوتبال در مجموع نتایج خوبی به ارمغان آمد و چه بسا اگر مشکلات محرز داوری که ناشی از عدم بهره گیری از VAR بود، وجود نداشت، قطعا جایگاه بسیار بهتری را می‌توانستیم بدست آوریم، اما در همین زمینه اعلام آمادگی کردیم که مجموعه ورزشی شهید سلیمانی را برای نصب VAR در نظر بگیریم و برای این مهم آماده همکاری با فدراسیون فوتبال هستیم و خوشبختانه سید حمید سجادی هم این موضوع را مورد حمایت و تاکید قرار داد که سیستم VAR هر چه سریعتر با همکاری باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال محقق شود.

وی با ابراز خرسندی از حضور سید حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: قرار گرفتن یک مدیری که دوران قهرمانی پرافتخاری را همراه با ثبت رکورد‌های ارزنده و تجربه حضور در بازی‌های المپیک سپری کرده و تجربه‌های موفق اجرایی در زمینه مدیریت ورزشی داشته است، برای آینده ورزش کشور یک اتفاق بسیار خوب محسوب می‌شود چرا که قطعا با شاخصه‌هایی که در سید حمید سجادی وجود دارد و اهمیتی که برای ابعاد مختلف ورزش از همگانی تا قهرمانی و حرفه‌ای قائل هستند، می‌توانند زمینه و بستر رشد و تعالی ورزش کشور را فراهم کنند. بیشتر بخوانید: برگزاری نخستین نشست کارشناسی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲

انتهای پیام/  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی های المپیک سید حمید سجادی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در رویداد بزرگ مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در همدان اظهار کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا که با جمع مربیان، داوران، سرپرست تیم‌ها و خانواده ورزشکاران به ۱۰ هزار نفر می‌رسند افتخار بزرگی برای جامعه ورزش استان همدان است.

وی افزود: همدان ثابت کرد که می‌تواند میزبان بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باشد بدون شک امروز زیرساخت‌های ورزشی استان همدان در سطح کشور کم‌نظیر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزبانی بی‌نقصی را شاهد بودیم، گفت: ریاست فدراسیون، ورزشکاران، مربیان، داوران و تمام کسانی که از ۳۱ استان کشور در همدان حضور پیدا کردند از میزبان بی‌عیب و بدون کم و کاستی همدان اعلام رضایت کردند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امروز همدان با داشتن کاراته‌کاهای شاخص، مربیان و داوران با دانش به یکی از استان‌های محوری در رشته کاراته تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه استان ما آمادگی کامل میزبانی‌های بزرگ ورزشی را در رشته‌های مختلف دارد، بیان کرد: هرچقدر که بتوانیم میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی باشیم یک شور و نشاط اجتماعی در استان‌مان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین با میزبانی این رویدادها جایگاه استان همدان به عنوان یک جایگاه کلیدی و اساسی در ورزش کشور مطرح خواهد شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ورزش استان همدان جایگاه قابل قبولی دارد، گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کاراته استان همدان دکتر وفایی به خاطر برگزاری این میزبانی باشکوه تشکر می‌کنم.

وی افزود: به طور قطع ما حامی برگزاری چنین رویدادهای ملی و فراملی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خواهیم بود.

کد خبر 6082221

دیگر خبرها

  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • چند خبر ورزشی
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم