Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، بیان داشت: راهبرد پلیس پایتخت تعامل و هم افزایی با سایر سازمان هاست. خبرگزاری میزان- مراد مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، با تبریک انتصاب وی و آرزوی موفقیت، بیان داشت: در سایه تعامل، هم افزایی و هماهنگی بهتر و موفق‌تر می‌توان در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء آموزش همگانی و مشارکت‌های اجتماعی، اقدامات و گام‌های مشترکی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در خصوص اصلاح سبک زندگی با آموزش‌های همگانی مشترک و بهره گیری از ظرفیت‌های طرفین می‌توان اقدامات تاثیر گذاری داشته باشیم، گفت:رویکرد و راهبرد پلیس پایتخت برابر تدابیر سردار فرماندهی، تعامل و هم افزایی با سازمان‌ها و نهاد‌های حاکمیتی و اجرایی است.   بیشتر بخوانید: پلیس و مردم امنیت را می‌سازند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه به طور حتم برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، نیازمند تعامل و هم افزایی بین پلیس و شهرداری هستیم، عنوان داشت؛ با شناسایی اولویت‌های آسیب‌های اجتماعی، می‌توان اقدامات فرهنگی و آموزشی هدفمندی انجام داد و به طور حتم با ترسیم نقشه راه و تعیین اهداف مورد نظر بهتر می‌توان به نتایج مطلوب تری رسید.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس اجتماعی مراد مرادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس اجتماعی مراد مرادی تعامل و هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و به همین منظور تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط همچون مالخران و ... اتخاذ کردیم.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه سال گذشته در پایتخت سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته است، افزود: امسال اقداماتی برای مقابله و مبارزه با سرقت با قوت و جدیت ادامه می‌دهیم و آمار‌ها نشان می‌دهد در یک ماه گذشته شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته تعداد تماس‌ها با ۱۱۰، ­ ۲۲ درصد کاهش داشته است، گفت: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و­در حوزه سرقت موتورسیکلت کاهش ۲۰ درصدی داشتیم.

­

سردار محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

­

این مقام انتظامی افزود: بخشی از توفیقات کشف مواد مخدر را مدیون مدیریت مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران هستیم که علاوه بر تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم­ همکاری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران