Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@01:00:59 GMT

نامه هسته‌ای زیباکلام به رییسی + متن نامه

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۳۷۴۸

نامه هسته‌ای زیباکلام به رییسی + متن نامه

صادق زیباکلام نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری در خصوص بحران هسته‌ای منتشر کرد. صادق زیباکلام در صفحه اینستاگرامش نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری در خصوص بحران هسته‌ای منتشر کرد.

صادق زیباکلام نوشت:

جناب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دامته افاضاته.

باسلام و تحیات، مستحضرهستند که بحران هسته‌ای مهم‌ترین مسئله امروز کشوراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته انقلابیون همواره شعار داده‌اند که با بسیجِ امکاناتِ داخلی میتوان تحریم‌ها را چاره کرد. اما واقعیت آنست که تجربه دو دهه اخیر نشان داده که شعارهایِ انقلابی به هیچ روی نتوانسته‌اند درعمل مرهمی برای اقتصاد رو به احتضارِ کشور باشند.

انتظارمیرفت که تلاشِ جدی درنجاتِ کشور از بحرانِ هسته‌ای در راسِ الویت‌های دولتِ جنابعالی قراربگیرند. اما بنظرمیرسد که اینگونه نیست. وبجزتکرارشعار‌های انقلابی، دولت جنابعالی طرح وبرنامه جدی برای پایان بخشیدن به بحرانی که اقتصاد کشور را بزانو درآورده ندارید. انتصاب آقایِ دکترعلی باقری بجای دکترعباس عراقچی ویحتمل سپردن مذاکرات بایشان مبین آنست که اراده جدی بمنظور حل این بحران در دولت جنابعالی وجود ندارد.

جناب حجت‌الاسلام رئیسی، شش سال مذاکرات جناب باقری درمعیتِ آقای دکترسعید جلیلی، کوچکترین پیشرفتی درحل مسئله هسته‌ایی ببارنیاورد. این داوری آقای دکترولایتی بود. چه اصراری برآزمودنِ دوبارهن تجربه ناموفق است؟ اگرواقعا انقلابیون بدنبال نجات کشورازبحران هسته‌ایی نیستند، چرا آنرا رسما اعلام نمی‌فرمایید؟ والا سپردن مذاکراتِ ناتمامِ وین به مسئولانی که تنها هنرشان صدور قطعنامه‌های شورای امنیت علیهِ ایران و سوق دادن‌مان ذیل بند هشت منشوربوده، چه معنای دیگری ممکن است داشته باشد؟

البته مدتهاست که هسته ایی بجای درخدمت پیشرفت‌های اقتصادی کشورقرارگرفتن، ابزاری شده جهت چانه زنی وگرفتن امتیاز از غرب. سال‌هاست هستی مملکت درچاه ویل هسته‌ایی ریخته می‌شود که بتوانیم در رویارویی با غربی‌ها ازآن‌ها امتیازبگیریم. یکبارهم انقلابیون باین پرسش ابتدایی پاسخ نداده‌اند که اساساً رویارویی بااروپا و امریکا چه ضرورتی داشته که دارو ندارمملکت را خرج هسته‌ایی کنیم که بکمک آن ازغربی‌ها امتیاز بگیریم؟

بگذریم که رویارویی با غرب ۴۳ سال است تیشه برریشه منافع ملی مان زده. بازهم اگر مردم موافق این رویارویی میبودند دست کم تندرو‌ها میتوانستند آنرا توجیه نمایند. اما جناب رئیسی تردیدی بخودتان راه ندهید که اکثریت ملت مدتهاست که به استکبارستیزی نه گفته و به آن پشت کرده‌اند.

ایام بکام باد.

صادق زیباکلام

سی ام شهریوریکهزارو چهارصد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صادق زیباکلام اینستاگرام تحریم رییسی مذاکرات صادق زیباکلام بحران هسته ای هسته ایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی
ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم؛ همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق"وعده صادق" فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امدادهای الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

برخود لازم می دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896409

دیگر خبرها

  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: عملیات «وعده صادق» اقدامی ضروری و وحدت بخش بود
  • عملیات وعده صادق، بحران دکترین امنیتی- نظامی رژیم صهیونیستی
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست