Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تجصیلی نوآموزان پیش از دبستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان خبر داد.

او گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۴ هزار نوآموز پیش از دبستان استان از ۲۰ شهریورماه شروع شده و تا پایان آبان‌ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تعداد پایگاه‌های سنجش پیش دبستانی استان را ۶ پایگاه ذکر کرد و افزود: این پایگاه‌ها در شهر‌های همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد و بهار دایر گردیده است و در هر پایگاه روزانه ۳۳ نوآموز براساس نوبت گیری مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

پور داوود تصریح کرد: تمامی پایگاه‌های سنجش ضد عفونی شده اند و بسته‌ها و اقلام بهداشتی در این پایگاه‌ها توزیع گردیده است.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سنجش نوآموزان پیش دبستانی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با اشاره به اینکه از ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند، گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده و آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از شنبه اول اردیبهشت تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.
علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ۶۸۷۶۵ نفر مرد و ۵۶۴۰۹ نفر زن هستند، افزود:داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه این دانشگاه به آدرس azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
وی افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین