Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، زینب اختری به سمت مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور منصوب شد.

در فرازی از این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، درایت و سوابق ارزشمند به موجب این حکم، سرکار عالی را به عنوان مدیرکل امور زنان و خانواده منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی در بخش دیگری از این حکم، اتخاذ تمهیدات لازم به منظور مشارکت فعال و اثربخش زنان در عرصه فعالیت‌های مختلف، تلاش در جهت تحکیم و تعالی بنیان خانواده، شناسایی وضعیت زنان و خانواده و تجزیه و تحلیل مسائل و معضلات مبتلابه آن، بررسی و انجام پژوهش‌های لازم در حوزه زنان، پیگیری، رسیدگی و تسهیل در امور زنان و خانواده و هدایت، راهبری و حمایت از دفاتر امور زنان و خانواده استانداری‌ها از جمله اموری بر شمرده است که وزیر کشور انتظار دارد مدیرکل جدید امور زنان و خانواده وزارت کشور با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانونمداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در جهت نیل به آن تلاش و کوشش نماید.

گفتنی است خانم زینب اختری دارای مدرک دکتری فیزیولوژی و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله است.

مسئولیت زنان سرپرست خانوار جمعیت امام رضایی ها، مسئولیت بانوان و سلامت بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام، مجری طرح ملی حسنا (حمایت سی ماهه نسل آینده) در ۸ استان محروم کشور و مسئولیت کمیته نوروبیولوژی جنگ نرم دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... از جمله سوابق و تجربیات دکتر اختری است.

فعالیت‌های اجتماعی رینب اختری همچنین در قالب مجری طرح پودمانی مطالعات کودک و دوره تربیت مربی نهال در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، مجری اردو‌های جهادی فرهنگی و سلامت در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران و استان‌های محروم، مجری طرح افکارسنجی زائران و مجاوران درخصوص حجاب و پوشش در آُستان قدس رضوی دنبال شده است.

در حوزه فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی، دکتر زینب اختری مؤلف چندین عنوان کتاب منتشر شده از جمله عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی، جهان بانو (زن و مساله حضور اجتماعی) و تفاوت‌های مغز زن و مرد از دیدگاه نوروبیولوژی است.

از زینب اختری که در جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف علمی و فرهنگی، به عنوان پژوهشگر یا مؤلف برتر برگزیده شده، مقالات متعددی در مجلات داخلی و بین المللی منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور امور زنان و خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود

به گزارش خبرنگار مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری، در مورد اقدامات دیپلماتیک ایران در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، اظهار کرد: جنایتی که رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق انجام داد، نقض مفاد منشور ملل متحد و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی یک کشور عضو سازمان ملل متحد بود.

وی افزود: از وظایف حرفه‌ای دستگاه وزارت خارجه بود که این اقدام را در سطح بین‌المللی مورد پیگیری قرار دهد؛ در کمتر از ۲۴ ساعت بیانیه‌ای تنظیم و توسط روسیه در شورای امنیت به بحث گذاشت؛ لذا ایران در این چارچوب عمل کرد.

کنعانی تصریح کرد: متأسفانه به رقم اقدام حرفه‌ای ایران، سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه مانع تصویب بیانیه محکومیت رژیم اسراییل شدند؛ در سایه نقش منفی این سه کشور، شورای امنیت نتوانست نقش خود را به درستی انجام دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان افزود: دستگاه دیپلماسی ایران، در یک دیپلماسی کاملاً فشرده و فعالیت شبانه‌روزی سفارت‌خانه‌ها در خارج از کشور و همچنین برگزاری جلسات توجیهی دو یا چندجانبه با سفرای کشورهای خارجی در ایران، تلاش کرد این اقدام جنایت‌آمیز را محکوم کند.

وی ادامه داد: این اقدامات نتیجه بسیار درخشانی را برای دولت جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند. بیش از ۳۰ مکالمه تلفنی وزیر امور خارجه با مقامات خارجی مشتمل بر این رویکرد بود که آنچه ایران انجام داد، یک اقدام قانونی و مشروع بوده است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6085216 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است