Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایالات متحده بر اهمیت برگزاری انتخابات سراسری لیبی در موعد مقرر خود و حمایت از آن تاکید کرد.

به نقل از سایت الحدث، وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا و نجلاء المنقوش، وزیر خارجه لیبی در جریان دیدار با یکدیگر در خصوص دو موضوع برگزاری انتخابات و برنامه‌ها برای خروج مزدوران و نیروهای خارجی از لیبی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر خارجه آمریکا در جریان این نشست بر اهمیت برگزاری انتخابات سراسری لیبی در موعد مقرر خود و حمایت از آن تاکید کرد.

شرمن همچنین بر لزوم تسریع بخشیدن به خروج مزدوران و نیروهای خارجی از خاک لیبی برای تحقق ثبات در این کشور پس از سال‌ها آشوب و دودستگی تاکید کرد.

این نشست در بحبوحه افزایش اظهارات در خصوص وجود تلاش‌های برخی طرف‌های سیاسی برای ممانعت از برگزاری انتخابات و به تاخیر انداختن آن به موعد دیگر برگزار شد؛ به طوریکه شورای عالی دولت این کشور خواستار به تاخیر انداختن انتخابات ریاستی به سال دیگر و پس از برگزاری همه‌پرسی قانون اساسی شد و گفت، برگزاری انتخابات در موعد مقرر خود ثبات را به این کشور به ارمغان نخواهد آورد.

سفارت آمریکا در لیبی پیشتر اعلام کرد، لیبی و لیبیایی‌ها آماده برگزاری انتخابات موفقیت آمیز در روز ۲۴ دسامبر آتی هستند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تقویت هنرستان‌ها بر اساس زیست بوم استان، گفت: دانشگاه‌ها نیرو‌های متخصص مورد نیاز استان را تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، گفت: تربیت و پرورش نیرو‌های غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، خاطرنشان کرد: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی اظهار داشت: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس جمهور و تصویب ایجاد ۸ هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های موثری را خواهیم برداشت.

دیگر خبرها

  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات