Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:36:49 GMT

اجازه نمی‌دهیم دشمنان گوشه چشمی به نظام داشته باشند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۰۳۹

اجازه نمی‌دهیم دشمنان گوشه چشمی به نظام داشته باشند

به گزارش ایرنا حسین مدرس خیابانی روز سه‌شنبه در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد اظهار داشت: مبارزه و جهاد هنوز پابرجاست و از جهات مختلف نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه‌های مختلف از جنس تحریم‌های سخت و تهدید نرم است و به دلیل اثرگذاری و نقش تعیین کننده‌ی کشور عزیزمان در منطقه و در دنیا دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی را از ابعاد و جهات مختلف مورد تهدید قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که بارها فرمودند «مبارزه و جهاد ادامه دارد» افزود: تهدیدهای نرم و تهدید در حوزه فرهنگی و اجتماعی دائما کشور را تهدید می‌کند و باید مراقبت کنیم و اجازه ندهیم که ذره‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی کاسته شود.

 استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هم‌اینک فصل جهاد و مبارزه در عرصه‌های مختلف اقتصادی است و گروه‌های جهادی، نیروهای مسلح، نیروهای مردمی و در راس آنان فرمانده‌هان نظامی و انتظامی در عرصه‌های جهاد و سازندگی، عمران و آبادانی و در حوزه اقتصادی و پاسخگویی به جنگ سرد اثرگذاری درست داشته باشند.

وی ادامه داد: بزرگترین جهاد خدمت به مردم و حفظ آرامش و رفاه و عزت مردمی است که سال‌ها از خون جوانان خودشان گذشتند و شیرین‌ترین داشته‌هایشان را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده‌اند.

 مدرس خیابانی تصریح کرد: من امیدوارم با بکارگیری همه توان و بسیج همه امکانات و نیروهای جبهه انقلاب بتوانیم خواسته‌هایی که مردم در حوزه اقتصادی دارند تأمین و الگوی مناسبی از توسعه در منطقه باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی به بیان جمله‌ای از این شهید پرداخت که فرموده «مهم این است که ما در مبارزه نترسیم و نترسانیم» و بیان کرد: خیلی‌ها می‌خواهند دلمان را خالی و نقاط ضعف ما را بزرگ‌نمایی کنند و قدرت پیشروی دشمنان ما را به رخ بکشند و ترس و واهمه ایجاد کند اما ما نباید بگذاریم نه خودمان بترسیم و نه با بازگو کردن و تکرار مسائلی که دشمنان در عرصه‌های بین‌المللی می‌گویند اعتماد مردم را خدشه‌دار و یاس و ناامیدی را به آن اضافه کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به جمله معروف دیگری از شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد « فرصت‌هایی که از دل بحران‌ها ما می‌توانیم استفاده کنیم شاید در شرایط عادی وجود ندارد» و ادامه داد: بنابراین حتی اگر اعتقاد داریم که هم‌اینک در شرایط خاص و دشواری هستیم پس اکنون زمانی است که مردم و جهادگران می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

 وی خاطرنشان کرد: همگان باید بدانیم که باوجود تفاوت‌ها و تضادهای قومی و طایفه‌ای و اجتماعی که وجود دارد سایه پربرکت رهبر معظم انقلاب به عنوان عمود خیمه و ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی است که با تاسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه رزمندگان دفاع مقدس و همه نیروهای نسل دوم و سوم نظام جمهوری اسلامی مانند گذشته پشت رهبرشان باشند و همچنان عزت‌مندانه هم در جامعه اسلامی و هم در منطقه بتوانند خار چشم دشمنان نظام باشد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس زاهدان استاندار سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس زاهدان سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس زاهدان استاندار سیستان و بلوچستان نظام جمهوری اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور