Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:13:24 GMT

نمایشگاه « ما مقتدریم» در ساری برپا می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۰۸۷

نمایشگاه « ما مقتدریم» در ساری برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر سه شنبه در آئین تجلیل از پیشکسوت دفاع مقدس در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با تسلیت اربعین حسینی و گرامی‌داشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس و مقاومت برنامه‌های متنوعی در ستاد، کمیته‌های استانی و ستادهای شهرستانی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه بیشتر برنامه‌ها با محوریت فرماندهی سپاه نواحی و با توجه به همزمانی با اربعین حسینی، اربعینی برگزار می‌شود، تصریح کرد: همزمان با این مراسم، در شهرستان‌ها نیز مراسم تکریم از پیشکسوتان برگزار شد.

سردار ملکی با بیان اینکه برگزاری آئین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور و در استان مازندران از ۵۵ هزار پیشکسوت امروز برگزار شد، گفت: تجلیل از پیشکسوتان قدردانی از رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و در طول هفته دفاع مقدس از این اسطوره‌های ایثار تکریم به عمل می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه این علم را باید همیشه برافراشته نگه بداریم و باید نسبت به پیشکسوتان توجه ویژه بعمل آید، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه صحنه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و… حاضر و آماده هستند.

سردار ملکی ادامه داد: پیشکسوتان دفاع مقدس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و نباید فراموش شوند و باید مورد تکریم قرار گیرند.

وی در پایان ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، از افتتاح نمایشگاه «ما مقتدریم» در اولین روز هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۳۱ شهریور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با حضور مسئولین و اعضای ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 5310064

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی گرگان اردبیل دفاع مقدس جنگ تحمیلی مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مجلسی مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به افتتاح این نمایشگاه گفت: سلسله نمایشگاه ریشه‌ها که مختص اساتید هنرمند پیشکسوت اصفهان است تاکنون به آثار ۴ استاد پرداخته است و اکنون با ارائه بیش از ۱۳۰ اثر از آثار آبرنگ و آب مرکب استاد شعرباف با عنوان «ریشه ها ۵» افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار استاد شعرباف با موضوع طبیعت و چهره‌ها در مجموعه گالری‌های (بوستان، گلستان، تماشا، نقطه، تجربه و هنرمند) تا ۲۳ اردیبهشت ماه به نمایش درخواهد آمد و عموم می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ هر روز به غیر از روزهای تعطیل از این آثار دیدن فرمایند.

گفتنی است استاد مصطفی شعرباف از ۱۵ سالگی نقاشی را آغاز کرده است و پس از اخذ مدرک دیپلم، آذرماه سال ۱۳۶۰ به عنوان رزمنده وارد سپاه پاسداران و لشکر امام حسین (ع) شده است وی قالب کارش کشیدن چهره شهدا بوده و معتقد است آفرینش این دست آثار، کاری دلی و خدایی است که تأثیر هنر روی مخاطب را چند برابر می‌کند و روح و روانش را جلا می‌دهد.

کد خبر 6084262

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد