Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرسپولیس به هواداران این تیم قول داد که این تیم امسال قهرمان خواهد شد.

به گزارش  ایلنا، سیامک نعمتی پس از جلسه با مجید صدری مقابل باشگاه پرسپولیس و در گفتگو با خبرنگاران در ابتدای صحبت هایش با اشاره به دیدار مقابل استقلال تاجیکستان گفت: همه دیدیم بازی خیلی سختی بود، مخصوصا با حضور هوادارانشان. بعد از دو سال مقابل هواداران بازی کردیم، آن هم در چمن مصنوعی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها همت کردند و پیروز شدیم، خیلی به این برد نیاز داشتیم. فاصله‌ای بین بازیها افتاد و به سطح ایده آل هماهنگی نرسیدیم. انشاالله امسال کاری که سالهاست منتظرش هستیم را به سرانجام برسانیم و قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم. امسال نوبت قهرمانی در آسیا است.

نعمتی در پاسخ به این سوال که اگر لیگ زودتر شروع می‌شد، به نفع پرسپولیس بود یا نه توضیح داد: اگر این اتفاق می‌افتاد صددرصد به نفع ما بود اما متاسفانه نیفتاد. الان شرایط ما سخت است اما کادرفنی بازیهای دوستانه زیادی را در نظر گرفته و انشاالله با بازی دوستانه کاری کنیم انگار در شرایط بازی رسمی هستیم و در بازی الهلال حضور پیدا کنیم و دو بازی را پشت سر بگذاریم و به فینال برسیم.

مدافع راست پرسپولیس در مورد تقابل با الهلال عنوان کرد: الهلال تیم خوب و قدرتمندی است و ستاره‌های زیادی دارد. فکر کنم قرارداد یک بازیکنش اندازه کل بودجه ماست. نمی‌شود شرایط را مقایسه کرد و فکر کنم آنها بیشتر می‌ترسند و مطمئن باشید ما می‌رویم امسال قهرمان شویم و جام را به هواداران تقدیم کنیم. مطمئن باشید قهرمان می شویم.

وی در خصوص احتمال دعوت شدن به تیم ملی گفت: این نظر کادرفنی است. بازیهای خیلی مهمی در پیش داریم و انشاالله اگر قسمت بود دوباره در اردوی تیم ملی حاضر می شویم.

او درباره علاقه اش به شماره ۸۸ اظهار داشت: من با شماره ۸۸ در پرسپولیس دیده شدم و خیلی دوست داشتم این شماره را داشته باشم. قبلا شماره ۸ را دوست داشتم ولی خب اینجا ۸۸ پوشیدم و خیلی دوست دارم اگر در خدمت پرسپولیس باشم همین شماره را بپوشم.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سیامک نعمتی پرسپولیس پرسپولیس تهران سیامک نعمتی لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی دیدنی موفق شد با نتیجه ۳-۲ مقابل بارسلونا به برتری برسد و در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرد. لوکا مودریچ که در بازی امشب نمایشی عالی داشت، پس از پایان دیدار با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

شب عالی برای هواداران رئال مادرید؟
بله، باورنکردنی است. پیروزی‌ای که ما را به آنچه می‌خواهیم نزدیک‌تر می‌کند، ما را به قهرمانی لیگ نزدیک‌تر کرده است. یک شب عالی، یک بازی تیمی عالی، ما هرگز از باورمان دست نکشیدیم. دو بار عقب افتادیم، اما اصرار به برتری داشتیم، خوب بازی کردیم، پرس می‌کردیم و در نهایت دوباره و دوباره برگشتیم.

این تیم چه خصوصیتی دارد که چنین کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد؟
علاوه بر کیفیت که باید داشته باشید، این یک ایمان و شخصیت باورنکردنی است، زیرا این چیزها به طور اتفاقی رخ نمی‌دهند. وقتی شما این کار را اغلب و به این شکل انجام می‌دهید، همه چیز نشان می‌دهد که این تیم چیزی دارد که به کمک آن جلو می‌رود. با این هواداران مانند امروز همه چیز آسان‌تر است.

در پایان بازی و جشن با سکوهای برنابئو چه احساسی داشتید؟
این باورنکردنی است. ما بسیار خوشحال شدیم، از هواداران سپاسگزاریم. جو تماشایی‌ای ایجاد کرده‌اند. ما جایی هستیم که می‌خواهیم باشیم، ۱۱ امتیاز بالاتر. فاصله کمی تا قهرمانی در لیگ داریم.

مستحق پیروزی بودید؟
قطعا شایسته برد بودیم. ما از یک بازی سخت به اینجا آمده‌ایم، ۱۲۰ دقیقه با خستگی جسمی و روحی. اما یک بار دیگر نشان دادیم که این تیم از نظر جسمی و روحی عالی است، مخصوصاً وقتی مثل امروز در خانه و کنار هواداران بازی می‌کنیم. با آنها همه چیز راحت‌تر است. باید تا آخر ادامه دهیم.

دیگر خبرها

  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود