Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که اردوی آماده سازی خود را  قبل  از  لیگ بیست و یکم در تهران پشت سر می‌گذارد، این روز‌ها تمریناتش را در زمین پژوهشگاه نفت پیگیری می‌کند.

با توجه به شرایط کرونایی شاگردان محرم نویدکیا از زمان حضور در این اردو جلسه تمرینی را با حضور اصحاب رسانه نداشتند و تنها یکی از بازی‌های دوستانه این تیم مقابل نساجی با حضور چند خبرنگار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود باشگاه سپاهان برای پوشش تصویری تمرینات تیم ۲ روز قبل از رسانه‌های مختلف درخواست اعزام عکاس بدون حضور خبرنگار کرد که این موضوع خودش جای سئوال دارد.

با این حال روز گذشته که قرار بود فقط عکاسان در تمرین سپاهان حضور داشته باشند، برخی خبرنگاران که ظاهرا با هماهنگی روابط عمومی باشگاه در تمرین حاضر شده بودند اقدام به انجام مصاحبه و تهیه خبر کردند. به همین خاطر باید از باشگاه بزرگی که مدعی قهرمانی در لیگ برتر و کسب نتایج آبرومند در لیگ قهرمانان است سئوال کرد که چرا رفتار حرفه‌ای رسانه‌ای که یکی از الزامات فوتبال حرفه‌ای امروز است را رعایت نمی‌کند؟

نبود مدیر رسانه‌ای شناخته شده برای تیم سپاهان و سپردن امور رسانه‌ای به مدیر روابط عمومی باشگاه که به جز یکی، ۲ خبرنگار تقریبا ارتباطی با رسانه‌ها ندارد و بیشتر درگیر کار‌های اداری باشگاه است تا برقراری ارتباط بین تیم‌های مختلف باشگاه و رسانه‌ها، نمی‌تواند برای یک باشگاه بزرگ ورزشی مفید باشد.  

تیم سپاهان به جزء فوتبال در رشته‌های زیادی فعالیت قهرمانی دارد و به همین دلیل بهتر است مدیران باشگاه سپاهان فکری جدی در خصوص تعامل با رسانه‌ها داشته باشند تا رفتار‌های غیرحرفه‌ای و سلیقه‌ای مانند آنچه که دیروز اتفاق افتد باعث صدمه دیدن تیم‌های مختلف سپاهان چه در رقابت‌های داخلی و چه در عرصه بین المللی نشود.

بیشتر بخوانید

برپایی اردوی سپاهان در تهران/ ۲ بازی تدارکاتی در دستور کار طلایی پوشان

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال مدیر رسانه باشگاه سپاهان رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در بازی‌های دور سوم گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا، ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

کد خبر 846442 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی فوتبال جام ملت‌های آسیا

دیگر خبرها

  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • سپاهان باز هم با دو غایب بزرگ در لیگ برتر