Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش مرادی نافچی روز سه شنبه در قرارگاه عملیاتی کرونا با اشاره به واکسیناسیون ۹۰ درصدی دُز اول فرهنگیان زنجانی افزود: تلاش دولت و ستاد ملی و استانی کرونا این است که امر واکسیناسیون سرعت بیشتر داشته باشد تا شرایط عادی تری برای فعالیت های مختلف به ویژه آموزش فراهم شود.

وی با بیان اینکه با تدبیر و تمهیدات اتخاذ شده بخشی از جمعیت واجد شرایط در برابر کرونا واکسینه شده اند، اضافه کرد: تمامی کارها در این راستا باید باشد که واکسیناسیون استان عملیاتی و اجرایی‌تر انجام گیرد و در این میان آنچه در ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس مطرح شد باید مورد توجه جدی دست اندر کاران این بخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: اقدام اول برنامه ریزی لازم و جدی برای تکمیل واکسیناسیون فرهنگیان و کادر اداری آموزش و پرورش است و دیگری تلاش برای اقناع سازی، اطلاع رسانی، برای خانواده های دانش آموزان و دانشجویانی که می خواهند فصل جدید آموزش را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه تصممیات اتخاذ شده برای بازگشایی مدارس منوط به همراهی خانواده ها است در غیر اینصورت با شکست مواجه می شود، اظهار داشت: فرمانداران، روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق، با همکاری مراکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات واکسیناسیون فرهنگیان را فراهم کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: فرمتی از سوی آموزش و پرورش با هدف پیگیری و رصد روزانه واکسیناسیون مرحله دوم فرهنگیان تهیه شود چراکه در واقع اقدام مداخله ای با اطلاع رسانی های بیشتر می تواند به تحقق این مهم کمک فراوانی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: واکسیناسیون فرهنگیان اهمیت بسیاری دارد تا در بازگشایی مدارس از آبان امسال مشکلی به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام ستاد کرونا، مدارس سراسر کشور روز سوم مهر بازگشایی می شوند، گفت: بر این مبنا در هیچ کدام از مصوبات اعلامی، حضور دانش آموزان اجباری نیست، در جلسه کرونای استان نیز  مطرح شد که مسوولان آموزش و پرورش طبق مکاتبات انجام گرفته به موضوع بازگشایی مدارس استان نیز توجه جدی داشته باشند.

مرادی خاطرنشان کرد: در این راستا شورای آموزش و پرورش شهرستان ها، تمامی تمهیدات لازم را به لحاظ فضاسازی محیطی، پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی محیط و تامین آن مورد توجه قرار دهند که این مهم در مراکز دانشکاهی لحاظ و تاکید شده است که در مجموع  بنای کار سلامت مردم به ویژه گروه‌های هدف قرار دارد.  

برچسب‌ها استانداری زنجان واکسیناسیون زنجان فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان واکسیناسیون زنجان استانداری زنجان واکسیناسیون زنجان فرهنگیان بازگشایی مدارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه شاد، در اطلاعیه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد، اعلام کرده است: به تازگی پیام‌هایی برای تعدادی از کاربران ارسال شده و درخواست می‌کنند که اطلاعات شخصی و خصوصی مربوط به حساب کاربری خودتان را ارسال کنید و حتی مدعی می‌شوند که در صورت عدم ارسال اطلاعات، حساب کاربری آنان در شاد، حذف می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: تیم پشتیبانی شاد، واحدهای فناوری ادارات آموزش و پرورش و واحدهای مختلف ستادی و استانی و از مسئولین اجرایی و فنی شاد، هیچ درخواستی برای ارسال اطلاعات کاربری افراد نداشته و نخواهند داشت و همه درخواست‌های ارسالی با هر نام و عنوانی، به قصد ورود به حساب کاربری و سوءاستفاده از آن، صورت می‌گیرد.

شبکه شاد سکوی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در بستر اینترنت است که در زمان همه‌گیری کرونا طراحی و راه اندازی شد و به مدت دو سال مرجع برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزشی مدارس کشور بود. دانش آموزان، والدین آنها و کادر آموزشی مدارس کاربران شاد هستند که سبب شده تا برخی مجرمان اینترنتی و کلاهبرداران فضای مجازی از این بستر برای سوءاستفاده از اطلاعات اشخاص و سرقت از حساب‌های بانکی آنان بهره ببرند.

کد خبر 6079621

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • اجتماع خودجوش فرهنگیان در حمایت از اقدام انقلابی سپاه
  • تقدیر حمایت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از عملیات وعده صادق