Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز سه شنبه در دیدار با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی آذربایجان غربی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: هشت سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دفاع مقدس، دورانی است که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته های خود گذشتند و در میدان های نبرد با دشمن بعثی و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: در دوران کنونی اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس و مسیر پرافتخار دفاع از کیان اسلامی بسیار زیاد بوده و وظیفه همگان است.

حجت الاسلام قریشی بیان کرد: ما عزت و سربلندی، آرامش و اقتدار  امروز کشورمان را مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی گفت: باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

در این آیین، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا و رییس کمیته نیروهای مسلح آذربایجان غربی به تشریح برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

فردا، نخستین روز از هفته دفاع مقدس است؛ امسال چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس ملت ایران است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران جنگ تحمیلی دفاع مقدس آذربایجان غربی ارومیه هفته دفاع مقدس سید مهدی قریشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران جنگ تحمیلی دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران جنگ تحمیلی دفاع مقدس آذربایجان غربی ارومیه هفته دفاع مقدس سید مهدی قریشی آذربایجان غربی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر امیرنیا ظهر چهارشنبه در نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی بیان داشت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می‌توانیم آنها را مرور کنیم.

امیر نیا تصریح کرد: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس مؤثر کاملاً مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی نیز ایفا کردند.

وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی ایثارگری جوانان و مدیون خون شهدا بوده و شهدای رسانه، این ایثار و از خود گذشتگی‌ها را ثبت کردند و خود نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

کد خبر 6081090

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • نیروهای مسلح درسی فراموش‌نشدنی به اسرائیل دادند
  • آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش