Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:46:37 GMT

نیکپور سومین گلر گل‌گهر برای فصل جدید

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۷۷۳

نیکپور سومین گلر گل‌گهر برای فصل جدید

امیرحسین نیک‌پور، دروازه‌بان تیم‌ملی جوانان با عقد قراردادی پنج‌ساله به گل‌گهر سیرجان پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی لیگ بیستم را با رتبه پنجم به پایان رساند؛ این رتبه برای تیمی  که دومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذاشت بسیار خوب بود اما سیرجانی ها به این رتبه راضی نیستند و با حضور فعال در بازار نقل و انتقالات، تیمی قدرتمندتر را برای فصل جدید ساخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جدایی علیرضا حقیقی و مهرداد بشاگردی دو دروازه بان گل گهر در پایان فصل، ماموریت مهمی را برای آنها در نقل و انتقالات تابستانی به وجود آورد؛ آنها باید دو گل آماده را جانشین دروازه بانان اول و دوم فصل گذشته خود می کردند. محسن فروزان و محمد اکبر منادی دو دروازه بانی بودند که قلعه نویی به جمع شاگردان خود اضافه کرد تا دغدغه دروازه را به خوبی در تیمش حل کند.

 

جذب دو دروازه بان اما پایان کار گل گهری ها نبود و آنها امروز یک گلر جوان و آینده دار را هم به خدمت گرفته و با عقد قراردادی طولانی مدت نشان دادند که برنامه بلند مدتی برای این دروازه بان دارند. به این ترتیب امیرحسین نیک‌پور، دروازه‌بان تیم‌ملی جوانان با عقد قراردادی پنج‌ساله به گل‌گهر سیرجان پیوست.

 

نیک‌پور دروازه‌بان ۱۹ ساله و عضو سابق باشگاه سپاهان است که در کارنامه‌ فوتبالی‌‌اش، سابقه بازی در تیم‌های ملی رده نوجوانان و جوانان نیز دیده می‌شود.او هم‌چنین در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های جوانان در تهران یکی از بهترین‌های تیم‌ ملی بود و توانست در هر سه بازی تیم ملی جوانان، دروازه خود را بسته نگه‌دارد.

گل گهرسیرجان نقل و انتقالات 1400

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان نقل و انتقالات 1400 دروازه بان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد

به گزارش قدس آنلاین، اولین اهدای عضو سال جاری یزد در تعطیلات نوروزی با ایثارگری خانواده مرحوم «رمضانعلی غلامی» ۵۴ ساله که به علت ایست قلبی دچار مرگ مغزی شده بود، اتفاق افتاد و در ادامه مرحوم «سید احمد آتشی» ۳۳ ساله با اهدای کبد و کلیه‌هایش دومین اهدای عضو یزد در سال جدید را به نام خود ثبت کرد.

امروز ۲۹ فروردین ماه هم سومین اهدای عضو سال جاری با ایثار یک هموطن دیگر در استان به ثبت رسید و مرحوم «سید جواد سجادی» ۴۴ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود،  اعضای خود را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

به گفته دکتر «محمد پورشمسی» رییس اداره فرآهم آوری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، کبد این ایثارگر در بیمارستان شهید صدوقی و کلیه‌ها در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز می‌گوید: استان یزد برای سومین سال متوالی رتبه نخست اهدای عضو را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ۴۶ مورد اهدای عضو در سال گذشته، اظهار می‌کند: یزد تنها استان در کشور است که در زمینه اهدای عضو با شاخص‌ها و استانداردهای بین المللی برابری می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سومین یادواره شهیدِ مدافع حرم سردار حجازی در اردبیل
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر زاهدان برای سومین روز
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد