Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@18:56:54 GMT

تصادف مرگبار موتور با پژو۲۰۶/ راکب ۲۴ ساله جان باخت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۷۹۸

تصادف مرگبار موتور با پژو۲۰۶/ راکب ۲۴ ساله جان باخت

سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس از تصادف شدید موتورسیکلت سنگین با پژو در محدوده بزرگراه نواب و فوت راکب موتورسیکلت سنگین در این حادثه خبر داد.

سرهنگ همه‌خانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 02:24 بامداد امروز وقوع یک فقره تصادف فوتی در محدوده بزرگراه نواب بعد از پل یارجانی ورودی به تندگویان به پلیس 110 اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یک دستگاه موتورسیکلت سنگین یاماها 1400 سی سی به شدت با پژو 206برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه متاسفانه راکب ۲۴ ساله موتورسیکلت در اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه و در دم فوت می‌کند تصریح کرد: تیم کارشناسی منطقه 17 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

سرهنگ همه خانی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه 17 پلیس راهور عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از جانب راکب موتورسیکلت علت حادثه تشخیص داده شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: با اعلام حادثه غرق‌شدگی در استخر یک باغ به مرکز اورژانس اصفهان، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.


عباس عابدی افزود: در این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود، یک پسربچه چهارساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

او گفت: تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان