Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@20:13:49 GMT

مشکل جدید فرشید اسماعیلی ؛ حکم کمیته اخلاق !

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۹۰۵

مشکل جدید فرشید اسماعیلی ؛ حکم کمیته اخلاق !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمیته اخلاق فرشید اسماعیلی بازیکن تیم استقلال تهران را به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

ضمنا ادامه فعالیت فرشید اسماعیلی پس از اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امکان پذیر خواهد بود.

به دلیل تخلفات محمد حسین کنعانی زادگان، بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس، وی به دو جلسه محرومیت تعلیقی به مدت دو سال و پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا ادامه فعالیت این بازیکن پس از اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امکان پذیر خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی استقلال فرشید اسماعیلی کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود

به گزارش ورزش سه، مصطفی زارعی رییس دپارتمان مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال درباره شرایط مالکیت جدید سرخابی‌ها صحبت کرد: فکر می‌کنم این بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدوار هستیم اتفاقات خوبی در آینده برای این دو باشگاه بیفتد. ما الان در وزارت اقتصاد این جلسه را برگزار می‌کنیم و شأن برگزاری این جلسه، نشان می‌دهد که قرار است اتفاق بزرگی در ورزش و اقتصاد بیفتد. ورزش ۲ درصد تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد که همسایه‌های ما برنامه‌شان برای ۳ سال آتی رسیدن به ۳ درصد است. این ورزش به عنوان یک صنعت پولساز و اقتصادی، جایگاهش را در دنیا پیدا کرده و جمهوری اسلامی هم می‌خواهد به این سمت و سو حرکت کند.

وی افزود: آغاز این حرکت واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی است. این مهمترین دغدغه‌های ما برای این دو باشگاه است که حل شد. من تمام مدارک را ارسال کردم و خوشبختانه در مورد این موضوع حرف و حدیثی باقی نمانده. انشالله باشگاه‌ها تلاش کنند تا دیگر مشکلات هم برطرف شود.

زارعی خاطرنشان کرد: اینکه هر دو باشگاه در این نقطه کنونی واگذار شده، نشان دهنده عزم جدی ماست که نه تنها در راستای حل کردن مشکل مجوز بوده، بلکه یک نگاه روبه جلو بوده. اگر یک باشگاه هم حل می‌شد از نگاه AFC مشکل حل می‌شد ولی این اتفاق میمون رخ داد که هر دو باشگاه واگذار شوند. امسال سال پایانی برای سهام این دو باشگاه است و انشالله این آغازی باشد که سرعت پیشرفت ما را بیشتر کند. جا دارد از همه همکاران در فدراسیون فوتبال و اعضای هیأت رییسه و آقای تاج تشکر کنم که بسیار پیگیر بودند به این نقطه برسیم. در تمام مدت ایام تعطیلات عید که باید به تعطیلات بگذرد، امسال این شرایط وجود نداشت و همواره در تلاش برای رایزنی بودند تا این اتفاق رخ بدهد.

او ادامه داد: در این چند سال که من حضور دارم، هر مدیری که به خصوصی سازی می‌آمد اولین جلسه‌اش را با فدراسیون فوتبال برگزار می‌کرد و فدراسیون دغدغه انتقال آن را داشت که حالا این مشکل شده و جای تشکر دارد. امروز که این مشکل حل می‌شود، وزارت ورزش به دنبال برطرف کردن مشکل دیگری است و امروز ما یک جلسه ۴ ساعته با مسئولان شرکت توسعه داشتیم تا استادیوم آزادی هم یک تکان اساسی را تجربه کند. همه ما متوجه اهمیت و اثرات اجتماعی و اقتصادی فوتبال نزد مردم شده‌ایم که من بسیار خرسندم که در این مسیر نقش کوچکی داشتم.

دیگر خبرها

  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد