Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه "جریان متحجر منطقه با همراهی آل‌سعود و صهیونیست به دنبال ضربه به فرهنگ مقاومت است" گفت: پیشکسوتان، جانبازان و ایثارگران سرمایه‌های عظیم و افتخار ایران اسلامی هستند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزای تسنیم ازاراک،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از 30 هزار رزمنده و پیشکسوت جهاد و مقاومت استان مرکزی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: امام(ره) فرهنگ جهاد و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، دفاع و مبارزه با استکبار را احیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرهنگ جهاد و شهادت در جمهوری اسلامی ایران به برکت امام(ره)، شهدا، بزرگان و خانواده معظم شهدا و جانباران احیا شد که کار بزرگی بود زیرا شهدا و جانبازان سرمایه هستند و در این معامله ضرر نکردیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه عالی‌ترین مقام شهادت است و بالاتر از آن مقامی نیست، گفت: مقام شهدا ورود به بهشت و محضر امام حسین(ع)، اهل بیت(ع)  و زنده بودن و جاودانه بودن آنها است و باز بودن دروازه شهادت افتخار بزرگ و عامل همه پیروزی‌ها است.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: اگر از مرگ می‌ترسیدیم انقلاب به پیروزی نمی‌رسید به طوری که سال 43 افراد بسیاری خود را برای شهادت آماده کردند که افتخار بزرگی است و باید این فرهنگ و شجره طیبه را توسعه دهیم تا ریشه‌ها عمیق‌تر و ساقه تنومندتر باشد.

وی ادامه داد: افراد متحجر و غیرمتحجر نباید سواستفاده کنند و باید در برابر طالبان، داعش، القاعده، منافقان، صهیونیست‌ها و آل سعود، توطئه‌ها و دسیسه‌های آنها آگاه و هوشیار باشیم زیرا تلاش می‌کنند تا فرهنگ جهاد و شهادت را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: اصل شجره نبوت، ولایت، عصمت، طهارت و قرآن امیرالمومنین(ع) و حضرت ولیعصر(عج) است که باید این فرهنگ شجره طیبه در بین خانواده‌ها توسعه یابد.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: استان مرکزی در بزرگداشت شهدا اقدامات خوبی داشته که می‌توان به بزرگداشت 6 هزار و 200 شهید استان اشاره کرد که حاصل تلاش‌های فرمانده سپاه و دست‌اندرکاران است، این مسیر و رودخانه با عظمت کوثر اهل بیت(ع)، ایثار و شهادت ادامه دارد.

"درس‌های دفاع مقدس" مکتب فکری سازنده برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است12 هزار رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل شدند +تصاویرتجلیل از ایثارگران و رزمندگان خراسان رضوی همزمان با هفته دفاع مقدس به روایت تصویر

وی افزود: پیشکسوتان، جانبازان و ایثارگران سرمایه‌های عظیم و افتخار برای کشور، نظام و انقلاب هستند بنابراین انتظار می‌رود پیشکسوتان با برنامه‌ریزی دقیق اقدامات ارزشمند و موثری انجام دهند و فرصت ارزشمندی است که مسئولان استان هم باید تدبیر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مسئولان باید تدبیر کنند تا از این سرمایه‌ها در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و برای رفع کمبودها و مشکلات استفاده کنیم و از طرفی هم باید از این امانت که با خون شهدا به دست ما رسیده پاسداری کنیم.

دری نجف‌آبادی افزود: باید توطئه‌ها را بشناسیم و برای مقابله با آنها، کمک به دولت جدید و متحول کردن استان دست به دست هم دهیم و با توکل بر خدا و استفاده از ظرفیت‌ها در این مسیر حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید دین خود را به امام(ره) و شهدا، اسلام و مقام معظم رهبری ادا کنیم و در مقابل توطئه‌های صهیونیستی هوشیار باشیم که شجره ملعونه است و در برابر شجره طیبه امامت، ولایت، مقام معظم رهبری و شهدا قرار دارد.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دری نجف آبادی سرمایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/ به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم

رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین استوار بوده و به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز چهارشنبه در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیات همراه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و همچنین پیروزی و خلق حماسه‌ بزرگ مردم غزه در شکست سیاست‌ها و اهداف رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: حقیقتاً امروز با مقاومت و ایستادگی جانانه مردم مظلوم و مقتدر غزه، مساله فلسطین از جهان اسلام فراتر رفته و به مساله جهان بشریت تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مردم دنیا با تمام وجود از رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی آمریکا تنفر دارند و نسبت به مردم مظلوم غزه عشق می‌ورزند.

رییس جمهور با بیان اینکه حرکت بزرگ و حماسی نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات طوفان‌ الاقصی رویدادی بی‌نظیر بود که شکست‌های آن برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است، تصریح کرد: آنچه امروز برای همه مردم دنیا به اثبات رسیده حقانیت مساله فلسطین و موضع مدافعان آن از جمله جمهوری اسلامی است که رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی ریشه همه ناامنی ها در منطقه و یک موجودیت ضد صلح است.

آیت الله رییسی در ادامه هرگونه تحرک دیپلماتیک آمریکا و رژیم صهیونسیتی در منطقه را فریبکارانه دانست و با بیان اینکه امروز کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی با این رژیم جنایتکار بودند در پیشگاه مردم خود سرافکنده و شرمگین هستند، افزود: وقایع اخیر غزه یک رسوایی بزرگ دیگر برای آمریکا و برخی کشورهای غربی در حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود و در واقع ماهیت و چهره واقعی و بدون روتوش آمریکا و غرب را برای ملت‌های دنیا عیان ساخت.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار به تلاش‌های جامع جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد هم‌افزایی در میان کشورهای اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخت و ضمن انتقاد از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در قبال جنایتگری‌های رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین با رشادت و مجاهدت خود و کودکان مظلوم فلسطینی با خون پاک خود اثبات کرده اند که بزرگترین جنایت جنگی تاریخ و نسل‌کشی با حمایت آمریکا در غزه شکل گرفته است و محکوم است.

وی با تاکید بر اینکه بی‌تردید پیروزی قطعی و نهایی از آن ملت فلسطین است و شکست فرجام رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود از خدای متعال برای شهدای عالیقدر غزه علوّ درجات و برای مجروحان و بازماندگان شفای عاجل و صبر و بردباری مسالت کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین استوار است و همواره در کنار مردم فلسطین خواهیم بود و به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم.

رویکرد دینی و اعتقادی به حمایت از فلسطین ناشی از نگاه ریشه‌دار ایران است

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مردم فلسطین، ساکنان غزه و مجاهدان در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی به دولت و ملت ایران و قدردانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نگاه دینی و اعتقادی به حمایت از مساله فلسطین را ناشی از نگاه ریشه‌دار و عمیق مسئولان جمهوری اسلامی ایران دانست.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه ضمن ارائه گزارشی مفصل از وقایع جاری و چشم انداز تحولات در غزه تصریح کرد: عملیات طوفان‌ الاقصی دستاوردهای کم‌نظیری برای ملت فلسطین به همراه داشته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/ به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی