Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته اخبار انتظامی امروز سه شنبه  ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ می‌خوانیم: 

توقیف ۷۵ خودروی مزاحم  در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: طی اجرای طرح اخیر ارتقای امنیت اجتماعی و بنا به درخواست و گزارشات مردمی، ۷۵ دستگاه خودرو به سبب انجام حرکات نمایشی و سلب آسایش مردم توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی پورامینائی گفت: با توجه به اعلام نارضایتی‌های گسترده از سوی شهروندان در خصوص رانندگی مخاطره آمیز برخی خودرو‌ها در محور‌های درون و برون شهری، توقیف این خودرو‌ها در دستور کار پلیس شهر کرمان قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه و در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان کرمان، ۷۵ دستگاه خودرو که با سرعت غیر مجاز اقدام به حرکات نمایشی و مخاطره آمیز می‌کردند را با هماهنگی قضائی توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به استمرار این طرح تصریح کرد: پلیس با خودرو‌هایی که به رعایت قانون توجه ندارند و سرعت مجاز را رعایت نمی‌کنند و همچنین حادثه ساز هستند، برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

دستبند پلیس زرند بر دستان سارق کابل‌های مخابرات

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری سارق سابقه دار سیم‌های ریز بافت شرکت مخابرات شهرستان زرند با کشف ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمود خدادادنژاد گفت: ماموران کلانتری ۱۲ که دستگیری و شناسایی عامل سرقت‌های متعدد سیم‌های ریز بافت شرکت مخابرات شهرستان را در دستور کار داشتند، هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و بر اساس اقدامات اطلاعاتی، فردی را هنگام سوزاندن سیم‌های مخابراتی مشاهده و دستگیر کردند.

او افزود: این متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های اولیه به سرقتی بودن این سیم‌ها و در مجموع به ۱۲ فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات در چند نقطه مختلف اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ خدادادنژاد با اشاره به اینکه پیشگیری از جرم وظیفه همگانی است، گفت: برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهم ترین اولویت پلیس است که در این رابطه از عموم مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق با ۲۵ فقره انواع سرقت در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری سارق کابل برق، منزل، معابر و محتویات داخل خودرو با کشف ۲۵ فقره سرقت در  شهرستان جیرفت خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق، منزل، معابر و قطعات و محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان جیرفت، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس در نقاط وقوع سرقت‌ها، موفق به شناسایی و دستگیری یک متهم شدند که در ادامه مشخص شد  او دارای سوابق قبلی انجام سرقت است.

فرمانده انتظامی جیرفت تصریح کرد: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۲۵ فقره سرقت کابل برق، منزل، معابر و قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

او با قدردانی از مشارکت موثر شهروندان با پلیس در انجام ماموریت‌های مختلف، از آنان خواست: همواره هشدار‌های پلیس را به منظور  پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه قرار داده و هر گونه مورد مشکوک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری متهم فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان فقره سرقت سیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان خودرو را همراه کودک ربودند

دو سارق شرور که به بهانه تعمیر خودروی زن جوان کنار خیابان آن را سرقت کرده بودند نمی دانستند کودک 4 ساله‌ای داخل  خودرو است.

به گزارش ایران، روز گذشته زن جوانی در حالی که بشدت گریه و بی قراری می کرد با  پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرواش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک 4 ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودروام کنار خیابان خاموش شد و نمی توانستم آن را روشن کنم بچه‌ام هم داخل خودرو بود همان موقع دو مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هردو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری12 بم در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداندند.  بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی افزود: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند در صدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند. وی از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در  حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز