Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:09:35 GMT

هواشناسی وضعیت جوی استان همدان را پایدار پیش‌بینی کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۵۰۵۰

هواشناسی وضعیت جوی استان همدان را پایدار پیش‌بینی کرد

«سید محسن موسوی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت صاف و آفتابی همراه با وزش باد و غبار محلی پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: در ساعت های بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

موسوی تاکید کرد: افزایش سرعت وزش باد موجب بروز غبار محلی می شود و میزان آن در مناطق شرقی استان بیشتر از سایر نقاط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا روز پنجشنبه دمای هوا در بیشتر نقاط استان همدان بین یک تا ۲ درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان عنوان کرد: اسدآباد با ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی اظهار داشت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۹ و ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی همدان تغییرات آب و هوا همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا همدان تغییرات آب و هوا همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و همچنین وزش باد شدید در استان های واقع در نوار شمالی و همچنین غرب کشور طی امروز - چهارشنبه ۸ فروردین - خبر داد.

به گزارش مشرق و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز چهارشنبه ۸ فروردین در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

فردا پنجشنبه در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و شنبه در برخی نقاط استان فارس و یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت. همچنین تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج است.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز - چهارشنبه - پایتخت را کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و کمینه دما ۹ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • استقرار هوای پایدار در گیلان
  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • استقرار هوای پایدار تا شنبه در گیلان
  • طبسین با ۱۰ میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی
  • بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی
  • وضعیت بارش باران در۴ روز آینده تعطیلات | بیشترین بارش ها در کدام استان خواهد بود؟
  • بارش برف و باران در این استان‌ها
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان