Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@03:08:31 GMT

پاشازاده: سردرگم هستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۵۱۵۶

پاشازاده: سردرگم هستیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: سردرگم هستیم و امیدواریم با انتخاب مدیرعامل جدید مشکلات حل شود.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال گفت: شرایط باشگاه به خاطر حواشی که بوجود آمده، خوب نیست. مشکلات ما برای این یکی دو ماه نیست و برای ۵ سال گذشته بوده که جمع شده است. هواداران خسته شده‌اند و حق دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بار در این مقطع فصل، زمان را از دست می‌دهیم. سردرگم هستیم و باید با صحبت کردن مشکلات حل شود، اما برخی مواقع کوتاه نمی‌آییم و گذشت نمی‌کنیم.

وی افزود: اگر صحبت از طرفدار می‌کنیم، باید یک جایی گذشت کنیم تا تیم موفقی بسازیم. چند سال است از تیم رقیب و فلانی و فلانی‌ها صحبت می‌کنیم، در صورتی که خودمان هم باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در رابطه با دلیل حضور علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال تصریح کرد: بنده بی اطلاع هستم و از خودشان بپرسید.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است مشکلات استقلال به پایان برسد، گفت: مشکلات تمام نمی‌شود، در کشتی و والیبال هم مشکلات وجود دارد. در بارسلونا نیز اتفاقات ورزشی می‌افتد، اما اینکه چطور جمع کنیم، مهم است. صحبت‌هایم تنها با فرهاد مجیدی نیست و با همه از جمله پیشکسوتان است. باید تلاش‌مان را دو برابر کنیم.

بیشتر بخوانید:

جانشین احتمالی مظلومی در استقلال

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد با حضور مدیرعامل جدید از باشگاه استقلال جدا شود، اظهار داشت: پستی که به من ابلاغ شده است، در کل دنیا تعریف شده و در ایران فقط تعریف نشده است. سیاسی‌ها باید در فوتبال باشند، اما کارهای ورزشی را معاون ورزشی انجام می‌دهد، مثل پاول ندوید، لئوناردو و حمیدزیچ. در فوتبال اروپا هیئت مدیره وجود ندارد، یک رئیس باشگاه وجود دارد و یک مدیر ورزشی. بنابراین، جایگاه‌ها باید مشخص شود. به این مسئله که اشاره کردید، فکر نکردم و دنبال چیزی هم نیستم. آمده‌ام که کمک کنم. نمی‌توانند من را از استقلال جدا کنند. در استقلال بازی کرده‌ام و افتخارم این است که نتوانستم به خود بقبولانم که در ایران رنگ پیراهن دیگری را بپوشم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه چه زمانی در رابطه با استعفای مددی تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: وزیر ورزش و جوانان باید تصمیم بگیرد و امیدوارم در این یکی دو روز مدیرعامل انتخاب شود.

پاشازاده در خصوص اینکه فرهاد مجیدی لیست جدیدی به باشگاه داده است یا نه، خاطرنشان کرد: امروز نامه‌ای به فرهاد مجیدی دادیم و او را به باشگاه دعوت کردیم تا خواسته‌هایش را اعلام کند و بتوانیم آنها برآورده کنیم.

وی در مورد عدم حضور مدیران استقلال در تمرین روز گذشته یادآور شد: منتظر هستیم تکلیف مشخص شود. شاید امروز و فردا به محل تمرین برویم. بهتر است ابتدا معارفه من صورت بگیرد اما مسئولان نبودند. روز گذشته حمایتم را از مجیدی اعلام کردم و از خدایم است که ایشان موفق شود. دلمان می‌خواهد هواداران شاد شوند، بحث اصلی ما هواداران است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که مسئولان باشگاه بایرن لورکوزن برای قرارداد با او به ایران آمدند، اما مدیرعامل استقلال برای فروش مهدی قایدی به دبی رفت، گفت: تنها بازیکنی بودم که مدیرعامل و معاون یک تیم باشگاهی از اروپا به ایران آمدند و در استقلال قرارداد بستند. بقیه بازیکنان در آنجا قرارداد بستند. این کار خلاف نیست و حضور مدیران در ایران تنها برای بنده اتفاق افتاد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان استقلال مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در این دیدار گفت: ورزش استان در بخشی از حوزه‌ها دچار مشکلات و چالش‌هایی است که راه حل برون‌رفت از آنها در درون این مجموعه‌های ورزشی قرار دارد.

وی افزود: مجموعه ورزش استان به یک برنامه درازمدت ماندگار نیاز دارد و تنها اعتبار و بودجه نمی‌تواند موفقیت را تضمین کند.

استاندارخراسان رضوی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مدیریت استان جبران عقب‌ماندگی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ورزش است، گفت: در حوزه ورزش کمبود سرانه‌های ورزشی یکی از مشکلات است که باید جبران شود.

نظری افزود: مدیریت استان در حوزه ورزش سعی کرده به موضوع تامین زیرساخت‌ها ورود کند که در همین راستا سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برت فوتسال است که امسال در رقابت های لیگ برتر فوتسال با کسب ۳۵ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر
  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است
  • قهرمانی تیم خاطره‌انگیز استقلالی‌ها در آلمان
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد