Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشف جسد مرد جوان نیمه شب گذشته در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت.در جریان کشف جسد بازپرس ویژه قتل رسیدگی به پرونده کشف جسد را در جریان قرار داد.کشف جسد در نزدیکی امامزاده داود تهران رخ داد.تحقیقات در مورد کشف جسد ادامه دارد.

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت 8 صبح امروز به ماموران گشت کلانتری جسد مرد جوانی را که حدود 50 سال سن داشت در حوالی امامزاده داود تهران کشف کردند و رسیدگی به موضوع در جریان قضایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازپرس دشتبان،بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران برای رسیدگی به پرونده در صحنه کشف جسد حاضر شد.

کشف جسد مرد جوان در امازاده داود

جسد مرد جوان پتوپیچ شده در کنار جاده رها شده بود و احتمال می رود از محلی دیگر منتقل شده بود.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که متوفی 4 روز قبل از شهر تربت حیدریه برای کار به تهران آمده بود. در حالی که یک کارت شناسایی و شماره تماس در وسایلی که همراه او بود کشف شد،هویت وی محرز شده و فرزندش اظهار داشت که او یک کارگر ساده بوده است.

در حالی که به جز یک زخم روی گونه وی که نمی تواند منجر به فوت باشد، آثار ضرب و جرح یا خفگی روی بدن وی کشف نشد و جسد برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث کشف جسد کشف جسد جوان کشف جسد مرد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی مهران غفوریان مهران غفوریان لاغر مهران غفوریان در قورباغه مهران غفوریان بیوگرافی پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی و سام درخشانی پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی فیلم جسد مرد جوان کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی مقابل افغانستان به پیروزی ۳-۱ رسید که یکی از بازیکنانش متولد دهه هشتاد است.

بهروز عظیمی که اهل تایباد در استان خراسان رضوی است، امروز با شماره ۱۴ دقایق طولانی را با جنگندگی خاص برای تیم ملی بازی کرد. او متولد شهریور ماه ۱۳۸۰ است و جوان‌ترین بازیکن تیم وحید شمسایی محسوب می‌شود.

او‌ که در لیگ برتر برای مس سونگون به میدان می‌رود، امروز در دفاع و حمله بازی درخشانی از خود نشان داد و اگر کمی خوش‌شانس‌تر‌ بود، شلیک سهمگینش‌ به جای تیر به تور می‌نشست تا یک گل خاطره‌انگیز بزند.

اعتماد شمسایی به این جوان و‌ نمایش خوب او همه را به داشتن یک ستاره برای آینده فوتسال امیدوار کرد.

دیگر خبرها

  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • رئیسی: لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
  • بازار کسب و کاری که اطراف کشتارگاه تهران سکه بود
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز