Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال در شرایطی از روز گذشته تمرینات تیمش را برای شروع لیگ برتر استارت زد که این بار خبری از حواشی روزهای گذشته نبود

فرهاد مجیدی بدون توجه به حواشی رخ داده از روز گذشته تمرینات تیمش را استارت زد.

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی در شرایطی در بازگشت به ایران از روز گذشته تمرینات استقلال را آغاز کرد که تا همین چند روز پیش شایعاتی در مورد برکناری اش از سمت سرمربیگری این باشگاه شنیده می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بعد از استعفای احمد مددی، به نظر می رسد حالا مجیدی جایگاه محکم تری در استقلال دارد و این روزها در تلاش است تیمش را بهتر آماده شروع بازی های لیگ برتر کند.

فرهاد مجیدی روز گذشته بی توجه به حواشی تمرینات تیمش را شروع کرد تا نشان بدهد انگیزه زیادی برای آماده کردن تیمش برای شروع لیگ برتر دارد.

مجیدی به درخواست برنامه های تلویزیونی برای توضیح در مورد شرایط استقلال هم فعلا پاسخ منفی داده تا نشان دهد بدون حاشیه قصد دارد مراحل آماده سازی تیمش را پیش ببرد.

 

بیشتر بخوانید:

حضور فرهاد مجیدی و گابریله پین در محل تمرین استقلال / عکس

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! عجیب ولی واقعی؛ پرداخت 72 میلیون در ازای تماشای بازی حریف پرسپولیس! خشم الگری؛ این ها می خواهند برای یوونتوس بازی هم انجام دهند! اشتباه عجیب رونالد کومان درباره سبک بازی بارسلونا؛ اجرای "تیکی تاکی" غیرممکن است حضور علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال برترین های قرن با شهرام وزیری: آلمانی ها الکی مهدوی کیا را نپسندیدند؛ پرسپولیس هرچه دارد از سیدجلال است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرهاد مجیدی روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور

مدافع استقلال به دیدار مقابل تراکتور هم نخواهد رسید.

به گزارش مشرق، رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد