Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:24:54 GMT

۳۰ درصد فرهنگیان زنجانی به پروژه کوی زیتون معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۵۲۸۵

۳۰ درصد فرهنگیان زنجانی به پروژه کوی زیتون معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بیات منش ظهر سه شنبه در جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان، کل ثبت نامی های طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان را ۲۹ هزار و ۴۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۳ هزار و ۹۲۱ نفر ثبت نامی در شهر زنجان بوده و یک هزار و ۴۱ نفر در شهرستان ابهر بوده است.

وی اظهار کرد: در سایر شهرستانهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هم چهار هزار و ۴۷۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که یک هزار و ۳۰۱ نفر تایید نهایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان کل تایید شده نهایی شده در شهر زنجان را ۱۲ هزار و ۵۱۳ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد متقاضیانی که واریزی داشتند ۱۲ هزار و ۴۹۷ نفر است و برای ۱۲ هزار و ۴۸۳ نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲۰۱ هکتار در شهر زنجان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان تامین شده است.

بیات منش مجموع تعداد نهایی تایید شدگان در استان را ۱۴ هزار و ۶۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد تاکنون ۱۳ هزار و ۳۵۵ نفر واریزی نقدی داشتند و برای ۱۳ هزار و ۳۳۸ نفر نیز تخصیص پروژه انجام شد است.

وی با بیان اینکه برای ۵۷۰ نفر از متقاضیان کمبود زمین داشتیم، افزود: زمین مورد نیاز این متقاضیان که ۷۰ نفر در خرمدره و ۵۰۰ نفر در قیدار است از بنیاد مستضعفان تامین شده و در حال واگذاری است و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان به انعقاد تفاهم نامه با نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: ۶۰۹ نفر طبق تفاهمنامه با نیروهای مسلح در قالب پنج پروژه تعریف شدند که این تعداد هم به تعداد پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن اضافه می‌شود.

بیات منش با بیان اینکه با هشت دستگاه اجرایی نیز تفاهمنامه‌هایی منعقد شده اما زمین مورد نیاز جهت ساخت زمین در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار نگرفته است، گفت: دستگاه‌های اجرایی زمین‌های خود را جهت ساخت واحد مسکونی برای کارکنان خود در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار دهند و مجموع متقاضیان این هشت دستگاه اجرایی یک هزار و ۵۰۰ نفر است.

وی با بیان اینکه ظرفیت ساخت دو هزار واحد مسکونی در کوی زیتون را داریم، افزود: به دستگاه‌های اجرایی نیز این آمار اعلام شده که در صورت تمایل می‌توانند از این پروژه برای کارکنان خود استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه زمین فرهنگیان نهایی شده است، گفت ۳۰ درصد از متقاضیان واجد شرایط آموزش و پرورش با رضایت به پروژه کوی زیتون معرفی شدند.

بیات منش به تامین مسکن دهک‌های یک تا سه اشاره کرد و افزود: واجدان شرایط این دهک‌ها یک هزار و ۵۰۰ نفر است نفر بوده که تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و حساب ۱۰۰ امام (ره) هستند و با استفاده از ظرفیت‌های قانون جهش تولید مسکن باید اجرا شود و زمین برای ساخت مسکن دهک‌های یک تا سه داریم اما چون در تامین آورده نقدی مشکل دارند باید از حمایت لازم از این گروه هدف مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5310141

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن طرح اقدام ملی مسکن ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی واکسیناسیون کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام طرح اقدام ملی مسکن کل راه و شهرسازی یک هزار بیات منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند

سید اسماعیل موسوی گفت: بهروز اسکندری از پاکبانان شهرداری منطقه ۲ در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت جاری مشغول فعالیت بود که کیف پول حاوی مدارک معتبر شناسایی و مقادیری دلار را پیدا می کند.

وی اضافه کرد: بلافاصله با مدیر خود تماس گرفته و ماجرا را اطلاع می دهد، سپس با بررسی های به عمل آمده شماره شهروند زنجانی را با دشواری هایی پیدا کرده و کیف را با تمامی محتویات در حضور مسئوولین مربوطه منطقه ۲ به صاحب آن باز می گرداند.

این مسوول ادامه داد: این اقدام شایسته گویای جاری بودن خصلت های نیک امانتداری و پاکدستی در میان زنجانی ها بوده و این کار پاکبان امانتدار و درستکار موجب افتخار هم استانی ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است