Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید قبادی‌دانا در خصوص ماده ۲۷ قانون دفاع از حقوق افراد دارای معلولیت و پرداخت کمک هزینه کمک معیشتی برای افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید، بیان کرد: در جهت اجرای ماده ۲۷ قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، با تأمین اعتبار صورت گرفته (در مجموع بیش از ۶۴ میلیارد تومان برای پرداخت کمک هزینه معیشتی سه ماهه دوم) برای بیش از ۱۳۳ هزار نفر از افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدیدی که بالای ۱۸ سال سن دارند و فاقد شغل و درآمد هستند، ۴۸۰ هزار تومان بر روی کارت بانکی آنها شارژ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته برای اجرای کامل ماده ۲۷ قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان بودجه مورد نیاز است که امید است در آینده‌ای نزدیک با تامین اعتبار لازم برای اجرای کامل مواد مختلف قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت شاهد بهبود وضعیت معیشتی این افراد در کشور باشیم./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: کمک معیشتی دولت دولت رئیسی ۴۸۰ هزار تومانی معلولیت شدید افراد دارای معلولیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تأمین شده است و افراد شامل این طرح می‌توانند اقدام به خرید کنند. 

این طرح برای مادران دارای فرزند زیر ۲ سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیتی حدود یک میلیون (۹۳۵ هزار و ۷۲۴) نفر هستند در تمام استان‌های کشور در حال اجرایی شدن است.
مادران مشمول طرح یسنا می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش‌بینی‌شده که شامل: لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی‌جات، میوه‌جات، سبزی‌ها و بسته بهداشتی شامل: پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به‌صورت رایگان خریداری کنند.
مادران سه دهک اول درآمدی برای اطلاع از این که آیا مشمول طرح هستند یا خیر؛ می‌توانند به برنامه کاربردی «شما» مراجعه کنند و پس از وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار از وضعیت خود مطلع شوند.
اجرای این طرح از روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین آغاز شده است و مشمولان آن می‌توانند از تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد با کالابرگ الکترونیکی، خرید خود را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • معاون رئیسی: دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده
  • این افراد امسال مشمول پرداخت مالیات می‌شوند/ جزئیات
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی